trøske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Anonym trådstarter

min lille mand vil intet spise, han er  hvid ved gummerne i munden men ikk så meget ude ved kinderne heller ikk så meget på tungen men han vil inte overhoved spise.

kan jeg behandle ham med det fra apoteket selvom han ikk har det så meget ? danskvand hjælper ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

sne190810

Ja  Det kan du godt

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Ja  Det kan du godt

er der noget på håndkøb ?

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

hvornår vil det hjælpe ? han spiser nemlig ikk. men han sutter på sin sut, burde det ikk gøre ondt ?

Anmeld

25. september 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

min lille mand vil intet spise, han er  hvid ved gummerne i munden men ikk så meget ude ved kinderne heller ikk så meget på tungen men han vil inte overhoved spise.

kan jeg behandle ham med det fra apoteket selvom han ikk har det så meget ? danskvand hjælper ikk

Dansk vand er super godt mod trøske.

Fjernede det meste på min datter...

Anmeld

25. september 2011

Bellinda89

Bellinda89 skriver:

Dansk vand er super godt mod trøske.

Fjernede det meste på min datter...

Hov havde ikke set du havde prøvet trøske

Anmeld

25. september 2011

Bellinda89

Bellinda89 skriver:

Hov havde ikke set du havde prøvet trøske

Mener Dansk vand Tror jeg skal ind og sove hehe

Anmeld

25. september 2011

MamaJakob

Anonym skriver:

Man kan ikke længere få det på håndkøb Jeg kunne i hvert fald ikke, da Jakob havde trøske for en måneds tid siden. Så vi fik bare hurtigt en tid hos lægen, som udskrev en recept til os. Indtil da brugte vi, ligesom du, danskvand - og vaskede og skoldede ALT, hvad der kunne kommes i munden, ekstra grundigt og ofte.

Håber snart I kommer af med det igen

Anmeld

25. september 2011

MamaJakob

Anonym skriver:

Man kan ikke længere få det på håndkøb Jeg kunne i hvert fald ikke, da Jakob havde trøske for en måneds tid siden. Så vi fik bare hurtigt en tid hos lægen, som udskrev en recept til os. Indtil da brugte vi, ligesom du, danskvand - og vaskede og skoldede ALT, hvad der kunne kommes i munden, ekstra grundigt og ofte.

Håber snart I kommer af med det igen

Anmeld

25. september 2011

Clisolka

Vi fik en recept fra lægen på noget Brentan 2% mundgel - det virkede hurtigt, for vi prøvede også med danskvand til at starte med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.