Privat Børnepasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Sanne305

Kære forældre.

Jeg er nyopstartet privat børnepasser, som håber at få lov til at passe jeres dejlige guldklumper. 

Lidt om mig: 
Jeg hedder Sanne, er 31 år gammel og mor til Lukas på snart 9 år. Jeg er uddannet skrædder på Østre Gasværk teater, men da jeg holder meget af at være sammen med børn, har jeg besluttet mig for at prøve livet som børnepasser. 

Jeg bor i en røgfri stuelejlighed med en lille have, hvor der er god mulighed for at sove udenfor. Jeg kan tilbyde jeres børn en rolig og tryg hverdag, der selvfølgelig indebærer en tur ude i den friske luft hver dag. Jeg forestiller mig ugen således:

Mandag: En forholdsvis rolig dag, med en god lang tur på enten legepladsen eller i parken. 

Tirsdag: Kreativ dag ( maling/tegning, bagning, dans/sang).

Onsdag: En tur i legestue.

Torsdag: Hjemmehygge dag og en gang om måneden tager vi en tur i Zoo eller Tivoli (har årskort), skoven, Remisen eller lign.

Fredag: En meget åben dag, som evt. kunne bruges på at mødes med andre børnepassere, en tur på legeplads eller lign.

Jeg tager selvfølgelig altid hensyn til børnenes individuelle behov og ugeplanen skal derfor ses som vejledende. Selvom der skal være struktur i hverdagen, finder jeg det også vigtigt at se på den enkelte dag og tage udgangspunkt i børnenes behov.

Min erfaring med at passe børn stammer selvfølgelig fra min egen dreng og jeg har tidligere arbejdet som børnepasser i en kortere periode. Derudover, har jeg 2 søskende, som jeg altid har passet og jeg har også erfaring fra venner og veninders børn :0)

Jeg er meget fleksibel i forhold til, hvornår I har behov for pasning. Som udgangspunkt forestiller jeg mig, at pasningen foregår mellem kl.7.45 - 16.30, men jeg er som sagt fleksibel.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mange hilsner 
Sanne 

Henvendelse rettes til:
Sanne Ernst
Vigerslev Alle 159 a, st,th
2500 Valby