Anonym skriver:
Er ved at gå gennem en abort. Fik de sidste piller i fredags hvor det så skulle komme ud. Har ikke rigtig blødt og der er ikke kommet noget ud. Har haft rigtig mange mave smerter, men synes ikke rigtig min kæreste støtter mig. Han kunne ikke få fri fredag hvor det skulle ske og igår kom han først hjem kl fem fra job. Lavede aftensmad og hyggede om min datter og halp med at putte hende. Så omkring kl 22 tog han ud med nogle venner på trods af at han vidste hvor ondt jeg havde. Blev rimelig sur og sagde jeg ikke synes han kunne være det bekendt. Pt ligger han og sover og jeg ligger på sofaen med smerter og forsøger at tage mig af min datter også. Hvad kan jeg tillade mig at forvente? Synes lidt ham burde være der hele tiden pt og støtte mig.
havde det været hjemme hos mig havde jeg kunne forvente MEGET mere! min mand ville rent faktisk være der for mig, gøre alt for mig, sørge for at få ungerne passet ude, hvis ikke han kunne få fri ville han bare melde sig syg og ville ligge på sofaen med mig så jeg ikke behøvede rejse mig medmindre jeg skulle på toilettet!.
det er hvad jeg kunne forvente mig af min mand, nu kender jeg jo ikke din og kan derfor ikke sige hvad du kan forvente af ham. men jeg ville være dybt skuffet hvis jeg fik den behandling. man er vel to om at plante barnet, så burde han også være der når det skal væk!!!
Anmeld