Drengenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Alexander Avelon - du har skisme ret Det lyder da rigtig godt

Ved ikke om vi kommer til at bruge Avelon som fornavn eller mellemnavn, men både kæresten og jeg er i hvert fald blevet vild med det

Tak for foreslaget

Ja, synes det lyder mega godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hvilke drengenavne kan I lide af disse ? Kommenter gerne med hvad I synes om de forskellig, og kom gerne med andre foreslag af navne i samme "stil"

Er helt vild med Aron ..

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Er helt vild med Aron ..

Anmeld

26. september 2011

Alexander&Lærke

Har stemt Alexander da min søn hedder det og selvfølgelig syntes jeg derfor det er det smukkeste navn.  Men nu er jeg også til mere almindelig navne end de lidt anderledes du har med på listen også..

Anmeld

26. september 2011

Sara.

Jeg kan bedst li Nicholas :-)

(min mands rigtig gode ven hedder det, nok derfor... man får jo alle forskellige associationer.... f.eks. tænker jeg hundenavn når jeg læser Balder)

Anmeld

26. september 2011

lycly

Jeg har stemt Alexander, kan ikke lide de andre. Kan egentlig bedre lide navnet Alex end Alexander, men jeg er også til korte navne

Anmeld

26. september 2011

TineA

Kenan, Linus, Magne, Natan, Richard, Salvador, Balthasar, Caspian, Callix, Esajas, Ferdinand, Heimdal, Klemens, Marlon, Nestor, Amos, Clark, Dirch, Frej, Hugin, Helge, Kain, Levi, Midas... Lidt forslag!

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

W.. skriver:

Kenan, Linus, Magne, Natan, Richard, Salvador, Balthasar, Caspian, Callix, Esajas, Ferdinand, Heimdal, Klemens, Marlon, Nestor, Amos, Clark, Dirch, Frej, Hugin, Helge, Kain, Levi, Midas... Lidt forslag!

Tusinde tak for de skønne foreslag !

Jeg er vild med navne, der har noget historie bag sig, og har i tankerne haft bla. både Heimdal og Hugin oppe at vende.. Måske jeg skulle høre hvad kæresten synes om de navne

Men mange tak, de er i navne i den helt rigtige stil

Anmeld

27. september 2011

Lone Jakobsen

har stemt Avelon og Alexander.

Alexander fordi min ældste søn hedder det til mellemnavn, og Avelon fordi det bare er lige min smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.