Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har overvejet at købe en DVD med en hel julekalender, så Anton kan se et afsnit, hver dag når han kommer hjem fra DP
Men hvad skal man vælge?
Det fedeste ville være en Thomas Tog julekalender meeen det findes vist ikke lige...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med en lille julehistorie i stedet for? Synes det er lidt tidligt med TV til en på 1½.
Baagøe skriver: Hvad med en lille julehistorie i stedet for? Synes det er lidt tidligt med TV til en på 1½.
Hmm rigtig god ide, kan du anbefale en?
K&S skriver: Hmm rigtig god ide, kan du anbefale en?
Tænker lige over det! Laura bliver to om en måned, så jeg har overvejet en eller anden julebog. Skal lige gå i tænkeboks. Tror faktisk, at Bamses julerejse også findes på bog...
Baagøe skriver: Tænker lige over det! Laura bliver to om en måned, så jeg har overvejet en eller anden julebog. Skal lige gå i tænkeboks. Tror faktisk, at Bamses julerejse også findes på bog...
Det ville være super...! TAK
K&S skriver: Jeg har overvejet at købe en DVD med en hel julekalender, så Anton kan se et afsnit, hver dag når han kommer hjem fra DP Men hvad skal man vælge? Det fedeste ville være en Thomas Tog julekalender meeen det findes vist ikke lige...!
Jeg vil da anbefale dukkefilm..fx Jullerup færgeby.KærligstSussie
Jeg har købt Jullerup Færgeby på et loppemarked til en 10'er. Synes selv den er hyggelig, så håber vi kan få en lille hyggestund ud af det til december.
K&S skriver: Det ville være super...! TAK
Velbekomme - men prøv at tjekke Bamses Julerejse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128