Man skulle tro det var ham der var gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

ih er så fustreret. Jeg har normalt en dejlig kæreste. Han er hjælpsom, romantisk og vi har haft det rigtig dejligt sammen.

Han har bare svært ved at snakke om følelser. Han kan godt vise "de gode følelser" og vise han holder af mig. Han arbejder lige nu i udlandet, men skriver gerne og ringer en del. han skriver altid godmorgen skat, har du sovet dejligt o.s.v.
Siger også altid lige godnat til hinanden.

men her de sidste 2 uger har han bare været underligt. Sådan lidt fra den ene dag til den anden. har spurgt ham flere gange hvad der var galt. men han siger bare at der ikke er noget galt og "surmuler" videre. Lige nu er han så forskellig fra den person han plejer at være.Hans mor har også lagt mærke til det og spørger ind til det når jeg snakker med hende.

i lørdags fik jeg ham endelig i en god snak, og spurgte om han ikke gad mig mere. Han sagde at han elskede mig, men at det var meget hårdt at være væk fra mig/os (er gravid, med første barn) og det noglegange er mærkeligt at komme hjem, fordi mit liv jo går videre mens han er væk, så han har svært ved at følge med. Han sagde jeg var det bedste og dejligste menneske han nogensinde havde mødt og han slet ikke vidste, hvad han skulle gøre uden mig.

Dagen efter snakken var han "normal" igen. Men dagen efter igen var det det samme.
Aner ikke hvad jeg skal gøre. Har næsten ikke talt sammen i en uge. og det plejer vi aldrig. Når jeg ringer eller skriver svare han kun kort og samtalen går hurtigt død. Er simpelthen så hårdt.

Skrev så lidt til ham i morges, hvor jeg skrev at jeg savnede og elskede ham.... OKAY var svaret.... ih hvor blev jeg ked af det.

Skrev så denne besked til ham:

Ved slet ikke hvad der sker, og hvad jeg gør forkert. Du befinder dig i et mærkeligt hul lige i øjeblikket som ikke er til at holde ud. Du er rigtig strid. Tænk over hvad du gør ved de mennesker der holder af dig. Tænker at jeg må lade dig være til du finder dig selv. Men det er godt nok hårdt. Du skal vide at jeg holder så meget af dig. Jeg er her for dig uanset hvad. Savner min XXX(ham) så meget.Men føles som om du har brug for tid, så det må jeg give dig. Er her når du ønsker det igen. Elsker dig

Har intet svar fået...

Tænker bare hvad sker der????

Er gravid med et ønskebarn og nu fatter jeg bare intet. Aner ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at fortælle mig hvad der er galt. Kunne han dog ikke bare svare et eller andet. f.eks. " ja jeg har brug for tid, har det svært" eller bare NOGET.

Tak fordi i læste mit rodet indlæg. Havde bare brug for at komme ud med det. Føler mig alene, uelsket og fustreret. tænk hvad andre mennesker kan gøre ved os.

Jeg må vel bare vente på han på et tidspunkt svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

jlp90

Hej. Det lyder som en rigtig træls situation du står i. Jeg vil dog lige sige at min mand der også arbejder i udlandet godt kunne finde på at svarer på samme måde som din kæreste uden at det betyder noget. håber i finder ud af det sammen måske han bare har brug for tid til at vende sig til tanken om at skulle være far og det ansvar der følger med.

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

jlp90 skriver:

Hej. Det lyder som en rigtig træls situation du står i. Jeg vil dog lige sige at min mand der også arbejder i udlandet godt kunne finde på at svarer på samme måde som din kæreste uden at det betyder noget. håber i finder ud af det sammen måske han bare har brug for tid til at vende sig til tanken om at skulle være far og det ansvar der følger med.

Det her har bare stået på noget tid.

Kan godt tage at han ikke lige svare eller andet. Han har andet at lave end at skrive til mig.

Men han var også sådan da han var hjemme. Ikke de første par dage, men ligepludselig vendte han rundt.

Man kan bare mærke kulden. og ved bare han ikke plejer at være sådan. normalt er jeg ikke nærtagende. Men lige det han har gang i nu er så tydeligt.

Anmeld

24. september 2011

jlp90

Anonym skriver:

Det her har bare stået på noget tid.

Kan godt tage at han ikke lige svare eller andet. Han har andet at lave end at skrive til mig.

Men han var også sådan da han var hjemme. Ikke de første par dage, men ligepludselig vendte han rundt.

Man kan bare mærke kulden. og ved bare han ikke plejer at være sådan. normalt er jeg ikke nærtagende. Men lige det han har gang i nu er så tydeligt.

Den følelse kender jeg godt fra et tidligere forhold og ja det er enormt opslidende at tænke på hvad der er galt. Håber han snart svarer dig og i finder en løsning hvad problemet så end måtte være. Du har ingen ide om hvad det kunne være?

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

jlp90 skriver:

Den følelse kender jeg godt fra et tidligere forhold og ja det er enormt opslidende at tænke på hvad der er galt. Håber han snart svarer dig og i finder en løsning hvad problemet så end måtte være. Du har ingen ide om hvad det kunne være?

Nej desværre ikke..

Ja håber også han svare..
Er også hårdt fordi jeg kan mærke han ikke har det godt. Så er bekymret..
Bare han dog ville snakke om hvad der går ham på

Anmeld

24. september 2011

Mamalou

Afstanden er ikke rar, når man oplever at tingene ikke er som de plejer at være, især fordi man nemt misforstår hinanden over SMS. Ud fra din beskrivelse af din kæreste og hvordan jeres forhold normalvis er, så kan det godt tyde på, at din kæreste går med et eller andet. Jeg tænker at det kan være, at din kæreste måske har svært ved de ting der sker lige nu: din mave der vokser og dig som sikkert også vokser med rollen som kommende mor. Måske har han svært ved at følge med, fordi han er væk og måske samtidig konfronteres med de savn han vil få når barnet kommer (hvis han forsat skal arbejde i udlandet). Du kender din kæreste bedst, så du ved sikkert om han er som han plejer eller ej. Jeg synes du har tacklet situationen på en rigtig god måde med din SMS. Hvis jeg var dig ville jeg vente og se om han svarer, og hvis ikke vil jeg bede ham om at svare på hvordan du skal forholde dig. Hvornår kommer han hjem? Du får tilsidst en krammer. Utroligt et overskud du har overfor kæresten og så i gravid tilstand med hormoner og følelser udenpå tøjet! Kh. Louise

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Afstanden er ikke rar, når man oplever at tingene ikke er som de plejer at være, især fordi man nemt misforstår hinanden over SMS. Ud fra din beskrivelse af din kæreste og hvordan jeres forhold normalvis er, så kan det godt tyde på, at din kæreste går med et eller andet. Jeg tænker at det kan være, at din kæreste måske har svært ved de ting der sker lige nu: din mave der vokser og dig som sikkert også vokser med rollen som kommende mor. Måske har han svært ved at følge med, fordi han er væk og måske samtidig konfronteres med de savn han vil få når barnet kommer (hvis han forsat skal arbejde i udlandet). Du kender din kæreste bedst, så du ved sikkert om han er som han plejer eller ej. Jeg synes du har tacklet situationen på en rigtig god måde med din SMS. Hvis jeg var dig ville jeg vente og se om han svarer, og hvis ikke vil jeg bede ham om at svare på hvordan du skal forholde dig. Hvornår kommer han hjem? Du får tilsidst en krammer. Utroligt et overskud du har overfor kæresten og så i gravid tilstand med hormoner og følelser udenpå tøjet! Kh. Louise

Tak for dit svar... er lige sådan det er :-) og ja hormonerne gør ikke min rektion bedre.. Har så nemt ved at blive ked af det

Ja har også bestemt mig for at vente og se... men er sgu svært. er ikke engang gået et døgn... Men har besluttet at hvis jeg ikke høre fra ham i dag, kontakter jeg ham i aften og vil have svar på hvad der foregår. eller hvordan jeg skal forholde mig.

Han kommer først hjem d. 14 oktober. Men er meningen jeg skal besøge ham næste weekend.

Anmeld

27. september 2011

Mamalou

Hvordan står det til?

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hvordan står det til?

Tak for din omsorg..

Søndag aften ringede jeg til ham og forlangte at få at vide hvad der foregik.. Først ville han ikke rigtig snakke og kunne ikke få ham til at åbne op. Efter et par SMS frem og tilbage ringede jeg op igen og vi fik en lang snak.

Han er bange for det hele. At han ikke kan være med under graviditeten. At han bliver en dårlig far. At jeg går fra ham. Og ja alt muligt. Han vidste ligepludselig ikke om vores forhold kunne holde til et barn.

Så han har gået med en masse tanker og bekymringer. Sagde til ham at det jo ikke hjalp at lukke mig ude.

Tager op og besøger ham i nogle dage, og så får vi snakket tingene rigtigt igennem.

Han skal ikke arbejde i udlandet fast. Er nok kun nogle måneder endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.