Linus 11 måneder - billeder af mit guld <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Lisbeth85

Linus er i dag 11 måneder gammel - WOW! Tiden suser af sted!

Han kan sige 'tit tit', 'Mam mam' når han ser mad eller er sulten, 'Tik tak' når han ser mormor og morfars store ur og klassikeren 'nej'... ellers er der en masse søde babylyde også - sikke han pludrer løs!

Han kravler, står selv i få sekunder, rejser sig ved sin gåvogn og går selv med den, rejser sig op af alt of alle... men han kan endnu ikke selv gå (det gør ikke noget, da mor her er stresset nok af alt hans kravleri ).

En livsglad dreng, som elsker sin dagplejemor og de andre børn, og som spiser og sover godt - de fleste dage. Han har 4 tænder i alt pt. og nr. 5 er godt på vej. Ikke meget, men de er der da

Her er lidt billeder af min frække søn:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er han bare sød  Jeg har selv en på 11 måneder så kender godt til det med at han godt må vente med at gå   Billed 2 er rigtig sød (:

Anmeld

24. september 2011

Lisbeth85

Aisha skriver:

Hvor er han bare sød  Jeg har selv en på 11 måneder så kender godt til det med at han godt må vente med at gå   Billed 2 er rigtig sød (:

Årh tak Ja, han sidder tit og spejler sig i ovnen om aftenen inden puttetid - hi hi.

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Linus er i dag 11 måneder gammel - WOW! Tiden suser af sted!

Han kan sige 'tit tit', 'Mam mam' når han ser mad eller er sulten, 'Tik tak' når han ser mormor og morfars store ur og klassikeren 'nej'... ellers er der en masse søde babylyde også - sikke han pludrer løs!

Han kravler, står selv i få sekunder, rejser sig ved sin gåvogn og går selv med den, rejser sig op af alt of alle... men han kan endnu ikke selv gå (det gør ikke noget, da mor her er stresset nok af alt hans kravleri ).

En livsglad dreng, som elsker sin dagplejemor og de andre børn, og som spiser og sover godt - de fleste dage. Han har 4 tænder i alt pt. og nr. 5 er godt på vej. Ikke meget, men de er der da

Her er lidt billeder af min frække søn:

Ej hvor er han dejlig  Har en prinsesse på 11 mdr og 13 dage, idag

Mange a de ting du skriver, beskriver meget godt vores datter  Hun går dog bare rundt !!! og har kun 3 tænder  Det er en dejlig alder

Anmeld

24. september 2011

Lisbeth85

MillesMor111010 skriver:

Ej hvor er han dejlig  Har en prinsesse på 11 mdr og 6 dage, idag

Mange a de ting du skriver, beskriver meget godt vores datter  Hun går dog bare rundt !!! og har kun 3 tænder  Det er en dejlig alder

Ej, hvor flot at hun kan gå Det er hurtigt - sådan! Men så er hun da med på bølgen med få tænder - synes godt nok de var lang tid om at komme her, men så kom de også hurtigt! Tre kom til synes inden for to dage

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Lisbeth85 skriver:

Ej, hvor flot at hun kan gå Det er hurtigt - sådan! Men så er hun da med på bølgen med få tænder - synes godt nok de var lang tid om at komme her, men så kom de også hurtigt! Tre kom til synes inden for to dage

Ja hun fik sin 1 tand på sin 11 mdrs. fødselsdag  og gå begyndte hun på sådan rigtig i sidste weekend  

Anmeld

24. september 2011

Lisbeth85

MillesMor111010 skriver:

Ja hun fik sin 1 tand på sin 11 mdrs. fødselsdag  og gå begyndte hun på sådan rigtig i sidste weekend  

Hold da op, så er der godt nok også fart på. Men dejlig de kommer, så de lettere kan gnave i æbler, kiks og så videre

Anmeld

24. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Lisbeth85 skriver:

Hold da op, så er der godt nok også fart på. Men dejlig de kommer, så de lettere kan gnave i æbler, kiks og så videre

Det har ikk været et problem for Mille ..

Anmeld

25. september 2011

Lisbeth85

MillesMor111010 skriver:

Det har ikk været et problem for Mille ..

Okay ;-) Min søn havde svært ved æbler især kun med gummerne - men de er også lidt hårdere end kiks

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Hvor er han sød

Og nyd det, mens han "bare" kravler, om lidt styrter han rundt over det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.