pungen hos drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2009

A.

mathinus´ sten blev ligepludseligt væk det var faldet ned for langtid siden og nu kan jeg ikke finde dem??? er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Diana...

De kan godt krybe op og gemme sig hvis man kan sige det sådan...

Anmeld

25. januar 2009

A.

Diana/Claus skriver:

De kan godt krybe op og gemme sig hvis man kan sige det sådan...

ok tak håber at det kommer snart på plads igen

Anmeld

25. januar 2009

Joan ( Smallie )

Prøv at giv ham et varmt bad og se om ikke de så kommer ned. Når det bliver kold kryber de jo op for at beskyttedem mod kulde.

Joan

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

ok tak håber at det kommer snart på plads igen

Du kan faktisk mærke den den er poppet op under uden og er lige til at poppe ned igen... Men det kan godt gøre lidt ond og gøre det så hvis den ikke popper ned igen snart ville jeg nok få en læge til at gøre det når det kun er en lille dreng...

Hi hi kom til at gøre det engang på kæresten og blev helt forskrækket fordi den lige pludselig var væk hi hi men han skubber den selv ned men han er jo os voksen.

Anmeld

25. januar 2009

A.

Diana/Claus skriver:

Du kan faktisk mærke den den er poppet op under uden og er lige til at poppe ned igen... Men det kan godt gøre lidt ond og gøre det så hvis den ikke popper ned igen snart ville jeg nok få en læge til at gøre det når det kun er en lille dreng...

Hi hi kom til at gøre det engang på kæresten og blev helt forskrækket fordi den lige pludselig var væk hi hi men han skubber den selv ned men han er jo os voksen.

ja men jeg kan slet ikke finde den mere

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

ja men jeg kan slet ikke finde den mere

Den side lige over tissemanden og man kan trykke den ned med en finger... men kan du heller ikke mærke den hvis du køre fingeren stille hen over maven lige over tissemanden.

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har også prøvet at den ene pludselig var væk på min søn, og det undrede jeg mig også lidt over. Men da jeg havde hentet ham fra vuggestuen var den på plads igen

Kan ikke fortælle dig hvorfor den kryber op eller hvordan man "finder" den igen, men kan bare sige at det altså sagtens kan lade sig gøre at den kommer ned igen af sig selv

Anmeld

25. januar 2009

A.

Diana/Claus skriver:

Den side lige over tissemanden og man kan trykke den ned med en finger... men kan du heller ikke mærke den hvis du køre fingeren stille hen over maven lige over tissemanden.

jeg tror nok at jeg kan mærke dem..har lige snakket med vagt SP og hun siger at det sker nogen gang det kan godt passe at han fryser,skal holde øjne med dem og sige til min egen sp at hun skal kigge godt efter..

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

jeg tror nok at jeg kan mærke dem..har lige snakket med vagt SP og hun siger at det sker nogen gang det kan godt passe at han fryser,skal holde øjne med dem og sige til min egen sp at hun skal kigge godt efter..

Ja jeg kan altså godt forstå du tænker lidt jeg blev os mega forskrækket hi hi...
Men godt du fandt ud af det...

Dejlig aften til dig.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.