Er så spændt! :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Karina1

Hej piger
Jeg er så spændt på, at se om min mens kommer denne gang. Nu har vi prøvet IUI for første gang, hvor ægløsningen er kommet tidligt, så jeg nåede ikke, at blive insemineret, men vi havde sex omkring den dag, de tror min ægløsning har været, vist også på dagen Så vi håber på, at det kunne blive til en delvis øko-bebs  Min mens skal komme her i løbet af 2dage, har en en cyklus på 21dage, men har besluttet jeg først vil teste i næste weekend, hvis min mens ikke kommer, hvilket vi selvfølgelig ikke håber den gør  

For første gang i de 1½år vi har forsøgt, at lave vores ønskebaby, har jeg slet INGEN tegn på graviditet denne gang, meget mærkelig følelse. For mine tanker er jo de samme omkring vi håber der er et bette spire i min mave. Andre der har oplevet dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Putomanen

Jeg vil bare sige, at jeg hepper for dig og jeres halve øko-bebs

Jeg lider desværre altid af en masse graviditetssymptomer hver måned, men jeg har aldrig prøvet de 2 famøse streger  Jeg håber, at det er lykkens gang for jer

Anmeld

26. september 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Jeg vil bare sige, at jeg hepper for dig og jeres halve øko-bebs

Jeg lider desværre altid af en masse graviditetssymptomer hver måned, men jeg har aldrig prøvet de 2 famøse streger  Jeg håber, at det er lykkens gang for jer

Jeg har desværre heller aldrig prøvet, at få de dejlige to streger

Tak for støtten og jeg krydser fingre for det også lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.