Min stakkels dreng blev opereret i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

Forhuden var for snæver og derfor skulle han opereres. Når jeg ser, hvad der er sket med min lille fyr, forstår jeg slet ikke, at man i nogen samfund, kan udsætte børnene for sådan noget, helt uden grund....

Den ligner jo noget der aldrig bliver normal igen  Av av hvor er det bare synd

Ville egentlig ikke noget med indlægget, blot ud med et par tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

katrineoerum

Min mand blev også opereret som barn jeg jeg kan fortælle dig at den bliver helt normal igen :-)

Anmeld

24. september 2011

eElak

Kan godt forstå at det kan føles overvældende med sådan et indgreb - men når det er helet og lige faldet til ro, så skal det nok blive fint igen. 

Min søn skal opereres på tirsdag - ikke for det samme, men i den region, og ved da også at jeg nok skal få et chok eller 2 over det...  

Anmeld

24. september 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Der er en grund til at han blev opereter ik? så stol på de profecionelle (staves). Hans ......... bliver god igen.

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

Er også selv helt sikker på, at det nok skal blive fin igen. Men puha hvor må det bare gøre ondt. Det er bestemt ikke rart, når vores børn skal igennem sådanne ting.

Er godt klar over, at det er hævelsen, der gør at den ser så frygtelig ud.

Jeg stoler bestemt også på de professionelle, det var blot nogle tanker, der lige skulle luftes lidt. Fik måske formulleret det lidt forkert  for det var bestemt ikke en kritik af de mennesker, der har opereret ham. De har jo blot gjort det, de er allerbedst til.

Men har nu altså ondt af den lille fyr

Anmeld

24. september 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Kan godt forstå at det kan føles overvældende med sådan et indgreb - men når det er helet og lige faldet til ro, så skal det nok blive fint igen. 

Min søn skal opereres på tirsdag - ikke for det samme, men i den region, og ved da også at jeg nok skal få et chok eller 2 over det...  

Åhh ikke rart for din lille dreng.

Mange gange held og lykke med det hele. Og ja, det er jo selvfølgelig ikke rart, men desværre nødvendigt engang imellem

Anmeld

24. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

Forhuden var for snæver og derfor skulle han opereres. Når jeg ser, hvad der er sket med min lille fyr, forstår jeg slet ikke, at man i nogen samfund, kan udsætte børnene for sådan noget, helt uden grund....

Den ligner jo noget der aldrig bliver normal igen  Av av hvor er det bare synd

Ville egentlig ikke noget med indlægget, blot ud med et par tanker

Åh jeg kan godt forstå dig

Må jeg spørge hvor gammel han er? Tænker bare på hvornår man egentlig skal tjekke om forhuden kan trækkes tilbage

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Åh jeg kan godt forstå dig

Må jeg spørge hvor gammel han er? Tænker bare på hvornår man egentlig skal tjekke om forhuden kan trækkes tilbage

Han er 1½ år

Normalt er det jo ikke noget, man begynder på, når de er så små. Man må først begynde at trække forhuden tilbage omkring 6-7 års alderen. Men min lille pus har døjet med blærebetændelse og er blevet behandlet for det 5 gange. Det viste sig så, at han aldrig har haft blærebetændelse, men at det var inde under forhuden, der dannede sig bakterier pga at der var for snæver. Så hvis der ikke er nogle tegn på, at der er noget galt, tror jeg ikke man skal forsøge på det, før det er tid til, at de selv lærer det pga hygiejne. Det er i hvert fald den information vi har fået

Anmeld

25. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

Han er 1½ år

Normalt er det jo ikke noget, man begynder på, når de er så små. Man må først begynde at trække forhuden tilbage omkring 6-7 års alderen. Men min lille pus har døjet med blærebetændelse og er blevet behandlet for det 5 gange. Det viste sig så, at han aldrig har haft blærebetændelse, men at det var inde under forhuden, der dannede sig bakterier pga at der var for snæver. Så hvis der ikke er nogle tegn på, at der er noget galt, tror jeg ikke man skal forsøge på det, før det er tid til, at de selv lærer det pga hygiejne. Det er i hvert fald den information vi har fået

Ok

Jeg har ikke forsøgt på nogen af mine - men jeg ved den store selv kan

- håber din dreng snart er helt frisk igen

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Ok

Jeg har ikke forsøgt på nogen af mine - men jeg ved den store selv kan

- håber din dreng snart er helt frisk igen

Hehe....ja når de når en vis alder, er man ikke i tvivl længere

Mange tak  han er allerede meget bedre. Nu okser han bare afsted, som han plejer  Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.