Min søn smider bleen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2011

Frk Mig

Sees skriver:

Vi bruger Up and Go bleer

Jaaa så kan jeg godt se det hjælper ikke så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Sees

twinboys skriver:

Han fortæller jo at han ikke ønsker at have ble på mere... så væk med den og så må han jo lære potten eller toilettet at kende...

Majbritt

Han kender skam godt både potten og toilettet, men han forstår ikke at sige til når han skal - Jeg synes jeg har prøvet alt med at lade ham tisse, hvis han kommer til det på gulvet, og så sætte ham på potten/toilettet bagefter - Det har intet hjulpet!

Anmeld

24. september 2011

Madam Blå

Sees skriver:

Den bruger vi allerede

Hehe - nå for søren.. Ja, så ved jeg det sørme ikke. Ikke andet end at i måske kan finde på nogle smarte tricks, så han ikke kan få nattøjet af og komme til bleen.

Og ellers håbe at han snart at klar til at smide bleen helt

Held og lykke med det

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Sees skriver:

Han kender skam godt både potten og toilettet, men han forstår ikke at sige til når han skal - Jeg synes jeg har prøvet alt med at lade ham tisse, hvis han kommer til det på gulvet, og så sætte ham på potten/toilettet bagefter - Det har intet hjulpet!

Start sådan her...

Om morgenen når han står op sætter du ham på... så igen efter 1time og igen hver time... Kommer der noget i bukserne, så vent igen en time med at sætte ham på...

Skal han sove til middag så sæt ham på lige inden... og det samme efter måltider, og hvis i skal ud ad døren...

Mine drenge da de skulle være renlige smed vi bleen uden de havde siddet på en potte før... Alexander tissede en gang i sine bukser og det var første og sidste gang, og han ville ikke have ble på når han skulle sove til middag eller til natten...

Oliver der imod ville heller ikke bleen og smed den og fra den dag var han renlig... og har aldrig lavet i bukserne...

Og de har aldrig tisset eller lavet i sengen...

Så spring ud i det...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.