3 måneders vacc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2011

Anonym trådstarter

min søn har haft høj feber, 39,3 igår og han har bar eikk haft appetit idag og i nat, er det normalt ? han vil simpelhen ikk spise og vi var hos lægevagten igår men han sagde vi bare sku prøve få ham til at spise.

hvornår får han appetitten igen ?

hvornår var jeres børn ovenpå igen efter en vacc ? og hvad havde de af bivirkninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Frk Mig

min søn har haft høj feber, 39,3 igår og han har bar eikk haft appetit idag og i nat, er det normalt ? han vil simpelhen ikk spise og vi var hos lægevagten igår men han sagde vi bare sku prøve få ham til at spise.

hvornår var jeres børn ovenpå igen efter en vacc ? og hvad havde de af bivirkninger

Noah han var os lidt sløv og gad ingen ting .. Han spiste heller ikk ret meget .. Men en smule fik vi da i ham .. Han fik dog ikke feber før et par dage efter ..  Noah var frisk efter et par dage så havde han sin super appitit igen 

Anmeld

24. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Efter 3 mdr vaccinen blev Amanda temmelig syg. Hun fik feber og var syg i 2 dage og så pyller-halv-syg dog uden feber en dag mere. Hun var så dårlig at hun lå og rystede og græd i søvne hele natten og var brændende varm. Og hun var sløv om dagen og ville ikke rigtig spise ordentligt.

Så jo jeg vil sige at det lyder som en normal reaktion dit barn har...det vigtigste er at de tager væske til sig. God bedring til den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.