øv nu er Tobias syg igen med høj feber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Kl 13,41 ringede vuggestuen til mig af Tobias have 38.0 i feber hente ham og kl 13.10 tog vi temperturen da han var meget klatte og varm den sagde sgu lige 39,7 kl ca 19 var den 40.0 så fik han panodil og kl 21.45 vågne han og han græde og græd hoste og kaste så lidt op og hoste derefter og der var den stadig på 40 øvøvøv og underligt.Kl 22.30 sov han igen og sover og sover det er jo nok ok og gode tegn. Så må vi se hvad den siger når han vågne igen ellers må vi nok en tur forbi lægevagten i morgen hvis den stadig er så høj og ikke falder af panodilen.

Han er ikke rigtigt snotte eller nået kun klar snot og meget lidt hosteogså en masse sår på kroppen fra mygstik af ville jeg tro det er eller det siger mange der har set hans ben,arme og kinder kun der de er ca 7-8 stk.Men der  kan jo nok godt komme nået mere.Men det håber vi ikke 7-9-13.

Hader når han har feber han har haft meget feberkramper da han var under 1 år og i starten af i år have han 41 og blev hurtigt indlagt / vider og indlagt på børne afd i næstved.Hvor det viste sig hans lunger var fine og ikke slem lungebetændelse som ham lægevagt i slagelse troede men han have så en god gang mellemørebetændelse,udslet og godt rød i halsen også fik han drop masse af blodprøve og skulle have pencilin i 10 dage også forbi egen læge til tjek.

Håber ikke det sker igen..

Håber snart han er rask igen.

Bare lidt natte skriveri fra mig af.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

Clisolka

Henriettemortil4 skriver:

Kl 13,41 ringede vuggestuen til mig af Tobias have 38.0 i feber hente ham og kl 13.10 tog vi temperturen da han var meget klatte og varm den sagde sgu lige 39,7 kl ca 19 var den 40.0 så fik han panodil og kl 21.45 vågne han og han græde og græd hoste og kaste så lidt op og hoste derefter og der var den stadig på 40 øvøvøv og underligt.Kl 22.30 sov han igen og sover og sover det er jo nok ok og gode tegn. Så må vi se hvad den siger når han vågne igen ellers må vi nok en tur forbi lægevagten i morgen hvis den stadig er så høj og ikke falder af panodilen.

Han er ikke rigtigt snotte eller nået kun klar snot og meget lidt hosteogså en masse sår på kroppen fra mygstik af ville jeg tro det er eller det siger mange der har set hans ben,arme og kinder kun der de er ca 7-8 stk.Men der  kan jo nok godt komme nået mere.Men det håber vi ikke 7-9-13.

Hader når han har feber han har haft meget feberkramper da han var under 1 år og i starten af i år have han 41 og blev hurtigt indlagt / vider og indlagt på børne afd i næstved.Hvor det viste sig hans lunger var fine og ikke slem lungebetændelse som ham lægevagt i slagelse troede men han have så en god gang mellemørebetændelse,udslet og godt rød i halsen også fik han drop masse af blodprøve og skulle have pencilin i 10 dage også forbi egen læge til tjek.

Henriette

Øv, det er ikke sjovt når de små er syge  Vi har selv en feberramt pige herhjemme. 

God bedring med ham 

Anmeld

24. september 2011

twinboys

Henriette

Åååhhh nej da rigtig god bedring...

Har han fået det bedre???

Majbritt

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Nej ikke rart.Ja han virkede bedre i  morgens og i formidsags.Men hved 15 tiden tog det til igen og igen 40-40,3 i feber.Nu har han mere klar snot og savler meget og han hoste som om han var hved af bleve kvalt en del gang her til aften og græder sover græder. Men hans tempertur nu her kl 22.30 sagde kun 38,1 men ok han har også fået panodil fik han også der hved 15 tiden.Nu må vi se hvordan natten går ellers må vi nok lige en tur til lægen for så er det 3 døgn nu her søndag..

Tak.. Jeg skulle ellers gerne på job igen mandag lå selv syg i sdiste uge med opkast og wc 5-10 gang pr dag. Men hvis Tobias ikke er rask kommer jeg ikke på job. Godt det kun er en arbejdensprøveningen med henblik på fleksjob og ikke et rigtigt job ikke smart allerede af have så meget fravær hvis det var et rigtigt job så var jeg helt sikkert fyre snart/nu.

Henriette

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Babymor2010 skriver:

Øv, det er ikke sjovt når de små er syge  Vi har selv en feberramt pige herhjemme. 

God bedring med ham 

Tak og ilm med din datter  også

Henriette

Anmeld

24. september 2011

bullerbassen

Nu så jeg lige i det andet indlæg ( astma maske tilsalg ) at Tobias ikke havde astma mere.

Men må sige at det nu lyder meget som når Silas er syg med AB. Ikke fordi jeg ved så meget om det men her var vi meget syge med feber hoste osv sidste vinter.

Håber han snart får det bedre

Anmeld

25. september 2011

H+S Skjolgborg.

Nu så jeg lige i det andet indlæg ( astma maske tilsalg ) at Tobias ikke havde astma mere.

Men må sige at det nu lyder meget som når Silas er syg med AB. Ikke fordi jeg ved så meget om det men her var vi meget syge med feber hoste osv sidste vinter.

Håber han snart får det bedre

`Hvad betyder AB??. Astma eller??...

Jeg har jo så to andre masker hvis det er han skal have maske igen.*S*. Jeg tro han har lidt det hele og måske han skal have maske igen her i vinter mdr.en vi må se.Håber det ikke.Men sandt børn med astma har det værest i vinter mdr.en hved jeg især for min stor søn der nu er 10 snart 11 år.De første 2 år var et h og de sidste 2 år var slemme med ham men ikke lige så slemme igen.Kommer meget and på vejr hvordan de tager det.

Tak håber han snart er rask.

Henriette

Anmeld

25. september 2011

Clisolka

Tak og ilm med din datter  også

Henriette

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.