Opdate på hvordan det går i dp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Mor1012

første Indlæg : græd fra kl 09 til 11.15 idag ... Vi gik tur fra kl 09 til 10, ( jeg var med dem ) Emilie græd og græd og græd.. vi prøvede både hvor Jeg kørte klapvognen og hvor dp moren kørte med den. Vi prøvede at jeg to hende op og gik med hende og vi prøvede at dp moren to hende op.. Intet hjalp ! dybt ulykkelig... Hun kastede sine arme ud mod mig og blev helt hysterisk i klapvognen l dp

Nå men, vi kom hjem til dp moren kl 10 ca og gik ind for at lege, emilie græd stadig

( eller ikke græd sådan HELT hysterisk, der var os lidt pyller græd ind i mellem )

dp morgen skiftede hende, osv.. men emilie sys stadig ikke det var sjovt

det er 2 gang hun er der.. regerede jeres også sådan ??

jeg skal med emilie imorgen også og indtil hun er Helt tryg

OPDATE NYT INDLÆG

OPDATE:

DET ENDTE MED AT ...

jeg afleverede emilie igår kl 13 ( så ku hende og dp moren være alene mens de andre sov ) og jeg hentede hende igen kl 14. Det gik nogenlunde den time, de legede lidt men lidt pylleret det vaar hun..

Idag var hun der en time mere, fra 09 til 10 og det var gået super, hun legede , men hun kiggede efter dp moren ofte for at se om hun stadig var der" og dp moren fortalte også at emilie søgte hen til hende hvis der var noget " farligt "

men så græder hun når jeg komer hehe.. Mors pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

K&S

Dejlig update  det skal nok blive rigtig godt...!

God weekend...!

Anmeld

23. september 2011

Mor1012

K&S skriver:

Dejlig update  det skal nok blive rigtig godt...!

God weekend...!

jAAA

taak i ligemåde

Anmeld

23. september 2011

Christina.78

har også mit barn i dp, hvor der er en andet barn som også har været total tudefrans..de nærmere omstændigheder kender jeg ikke, men kan trøste dig med at det lidt efter lidt går over og det har det også gjort ved dette barn...hun måtte ikke tage de ndre børn op, hun måtte ikkeskifte dem, hun måtte praktisk taget kun sidde med ham konstant ikke engang sætte ham ned og gå på toilet..bare det at hun var ude af synsvinkel...puha , det var hårdt at høre på, men gik som sagt over lidt etfre lidt..

Anmeld

23. september 2011

B&J

sikke en fantastisk opdate, det skal nok blive meget bedre med tiden

Anmeld

23. september 2011

Koen.

Det er godt det går bedre og med tiden går det perfekt er jeg sikker på

Sjovt du skriver det med at hun græder når du kommer, det gør min datter os, som om de lige skal spille ynkelige fordi mor kommer

Anmeld

23. september 2011

Mor1012

tanja. skriver:

Det er godt det går bedre og med tiden går det perfekt er jeg sikker på

Sjovt du skriver det med at hun græder når du kommer, det gør min datter os, som om de lige skal spille ynkelige fordi mor kommer

jaa

som om " Åhh mor jeg har bare haft det sååå forfærteligt "

Anmeld

23. september 2011

Koen.

Emilie2010 skriver:

jaa

som om " Åhh mor jeg har bare haft det sååå forfærteligt "

Lige præcis Her VED jeg heldigvis der intet er i hyleriet

Anmeld

23. september 2011

Clisolka

Fantastisk update, det skal nok blive bedre 

Anmeld

23. september 2011

Mor1012

Babymor2010 skriver:

Fantastisk update, det skal nok blive bedre 

Jaaaa det tror jeg også super dejligt at det bare går fremad efter 2 dage hvor hun har været der en time alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.