Pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Toshiba

JA så gik jeg i "pakkekalender-mode" i dag

16 gaver købt - for DADADADA....

165 kr. 

Noget af legetøjet er fra genbrugen - resten fra min GOE brugs - der VIRKELIG kan sætte ting ned

Syntes selv det er nogle oki ting til en på 1 år 

(ved godt jul ikke er strand-ting-sæson) men så kan hun lege "lav-mad-med-mor" herinde indtil sommer med det

Som enlig mor til 2 -  på kontanthjælp - er det med at få MEST muligt for pengene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

bøgelund

Toshiba skriver:

JA så gik jeg i "pakkekalender-mode" i dag

16 gaver købt - for DADADADA....

165 kr. 

Noget af legetøjet er fra genbrugen - resten fra min GOE brugs - der VIRKELIG kan sætte ting ned

Syntes selv det er nogle oki ting til en på 1 år 

(ved godt jul ikke er strand-ting-sæson) men så kan hun lege "lav-mad-med-mor" herinde indtil sommer med det

Som enlig mor til 2 -  på kontanthjælp - er det med at få MEST muligt for pengene

det ser godt nok fint ud..  

og dejligt med nogle gode ideer.. jeg skal os ha fundet kalender gaver til Anna, som til den tid vil være 11 mdr ca..

tak for at du delte..  

Anmeld

23. september 2011

Toshiba

bøgelund skriver:

det ser godt nok fint ud..  

og dejligt med nogle gode ideer.. jeg skal os ha fundet kalender gaver til Anna, som til den tid vil være 11 mdr ca..

tak for at du delte..  

Så lidt da....

syntes selv jeg har fået mange goe ting for ingen penge

Anmeld

23. september 2011

Janni.

Gode ting du har fundet dér. 

Anmeld

23. september 2011

B&J

ihh du har lige gjord det jeg tænkte på i dag hihihihihih..

super fine gaver de bliver spænde at pakke op

Anmeld

23. september 2011

Toshiba

Janni. skriver:

Gode ting du har fundet dér. 

ja det syntes jeg - selv om hun nok ikk går så meget op i det i år - men det hører jo til

Anmeld

23. september 2011

Toshiba

B&J skriver:

ihh du har lige gjord det jeg tænkte på i dag hihihihihih..

super fine gaver de bliver spænde at pakke op

hader julestress - så jeg ergået i gang med gaver - guf fra nissen - pakke kalender - og advendtsgaver til den store

Anmeld

23. september 2011

B&J

Toshiba skriver:

hader julestress - så jeg ergået i gang med gaver - guf fra nissen - pakke kalender - og advendtsgaver til den store

fantastisk det nyder jeg også sååå meget.... men starter altid i november  mangler bare en ide til hvordan pakke kalenderen skal se ud

Anmeld

23. september 2011

Alexander&Lærke

Super fine ting du har fundet, jeg er overhoved ikke god til det pakkekalender, så har får sønnike og nu også datter advendsgaver det er mere til at overskue for mig.... Men super det du har fundet og billigt også..

Anmeld

24. september 2011

Maria-s

Super fine ting. Og FEDT at du ku finde så fine ting til et fornuftigt beløb, for det handler jo altså ikke om at det skal være så dyrt som muligt, tværtimod. Du har da virkelig gjort nogle gode handler  Eeeeelsker ænderne og elefanten  SIKKER på det kommer til at hitte det hele

Uhhh nu får jeg da OGSÅ helt lyst til at lave julekalender "kan man det til en på kun knap 9 måneder til den tid??? Fatter de det overhovedet???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.