Udslæt på begge kinder = tænderne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Clisolka

Vi har en feberramt pige herhjemme med udslæt på begge kinder - kan det evt. være tænderne? Hun havde 37,9 i feber i morges og er en smule pylret. Hun har i de sidste par dage haft nogle tynde bleer, så jeg mistænker bisserne  Hun har haft en rød numse den anden dag, men det er væk igen. 

Hun er samtidigt en smule forkølet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

nilletøz

Lille pus dog...

Det kunne godt lyde som tænder..

har et rigtig godt ud, som du kan prøve.

Tag en helt ren vaskeklud, og klip den i strimler, gør den våd og ind i fryseren med den, når den så er frossen skal den lige under vand, også giv din datter den. Det køler så godt på de ømme gummer.

Min søn var helt VILDE med dem, og have altid nogle ekstra liggende i frysenen...

Anmeld

24. september 2011

Clisolka

nilletøz skriver:

Lille pus dog...

Det kunne godt lyde som tænder..

har et rigtig godt ud, som du kan prøve.

Tag en helt ren vaskeklud, og klip den i strimler, gør den våd og ind i fryseren med den, når den så er frossen skal den lige under vand, også giv din datter den. Det køler så godt på de ømme gummer.

Min søn var helt VILDE med dem, og have altid nogle ekstra liggende i frysenen...

Ja, det var da egentlig en god ide

Uha ja, der er sket lidt efter jeg skrev indlægget i går. Hun endte med en feber på 38,3 i aftes, så hun har ligget imellem os i nat = vågen hver halve time. Lidt i 5 i morges opgav min kæreste og stod op med hende. 

Hun er SÅ forkølet og hoster en del ved siden af, så jeg tror det er en sammenblanding med kindtænderne. 

Her til aften har vi givet hende lidt børnepanodil ifølge aftale med vagtlægen  Nu ligger hun og søver sødt i drømmeland 

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Babymor2010 skriver:

Ja, det var da egentlig en god ide

Uha ja, der er sket lidt efter jeg skrev indlægget i går. Hun endte med en feber på 38,3 i aftes, så hun har ligget imellem os i nat = vågen hver halve time. Lidt i 5 i morges opgav min kæreste og stod op med hende. 

Hun er SÅ forkølet og hoster en del ved siden af, så jeg tror det er en sammenblanding med kindtænderne. 

Her til aften har vi givet hende lidt børnepanodil ifølge aftale med vagtlægen  Nu ligger hun og søver sødt i drømmeland 

Ja det er det nemlig, har fået det af en anden mor, og jeg måtte bare prøve det, og det er bare noget der virker...

Nååårrr det lille pus dog..

Kender det alt for godt med de tænder - de gør bare så ondt at få frem..

Håber snart hun er frsik igen..

Anmeld

24. september 2011

Clisolka

nilletøz skriver:

Ja det er det nemlig, har fået det af en anden mor, og jeg måtte bare prøve det, og det er bare noget der virker...

Nååårrr det lille pus dog..

Kender det alt for godt med de tænder - de gør bare så ondt at få frem..

Håber snart hun er frsik igen..

Bideringen der skal i køleskabet har hjulpet fint her indtil videre, men jeg skal da helt klart have afprøvet det med vaskekluden - tak for tippet 

Jamen jeg kan ikke rigtigt lure af, om det er fordi hun er forkølet -eller om det er kindtænderne der driller. 

Tak 

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Babymor2010 skriver:

Bideringen der skal i køleskabet har hjulpet fint her indtil videre, men jeg skal da helt klart have afprøvet det med vaskekluden - tak for tippet 

Jamen jeg kan ikke rigtigt lure af, om det er fordi hun er forkølet -eller om det er kindtænderne der driller. 

Tak 

Godt bideringet har hjulpet på hende... Den virkede aldrig på min søn, så jeg blev rigtig glad da jeg fik tippet med vaskekluden for den virkede bare med det samme, man kunne bare se på ham at han nyd det... Så ja prøv det

Nej det kan være svært at lure om det er det ene eller andet.. Jeg kunne mærke det i munden på min søn da de var på vej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.