Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De ser lækre ud
Mmh.. bliver helt lekkersulten nu, de ser vildt gode ud
Jakob'sMor skriver: Aftenhygge - min bror har fødselsdag og en sød tand Første gang jeg prøvede med to farver frosting - synes det gik ret godt
Aftenhygge - min bror har fødselsdag og en sød tand Første gang jeg prøvede med to farver frosting - synes det gik ret godt
hvordan hvordan ???
Jakob'sMor skriver: I får lige fællessvar - tak for de søde ord.Jeg har puttet mørk frosting i en lille sprøjtepose og den hvide i en anden,lagt dem ved siden af hinanden og en stor sprøjtepose, lige testet at farverne var blandet - wupti så på kagerne
I får lige fællessvar - tak for de søde ord.Jeg har puttet mørk frosting i en lille sprøjtepose og den hvide i en anden,lagt dem ved siden af hinanden og en stor sprøjtepose, lige testet at farverne var blandet - wupti så på kagerne
Har du en opskrift på de her for de ser mums ud!!!
De ser lækre ud MUMS
Jeps, kommer her de er også mums 250 g mel1 tsk natron225 g sukker50 g kakao1 tsk vaniliesukker1 1/4 dl mælk1 dl oliemargerine (jeg bruger becel)2 1/2 dl yoghurt 1 æg75-100 g hakkes mørk chokolade.Tænd ovnen på 200 grader. Bland de tørre ingredienser i en skål med 2/3 af han hakkede chokolade, bland de våde ingredienser i en anden skål og pisk kort til massen er ensartet, hæld den flydende masse i skålen med de tørre ingredienser og fold dem sammen indtil melet er lige akkurat gennemblødt, brug ikke elpisker! Smør en muffinform med olien og fordel dejen med en ske ( hullerne må max være 2/3 fyldt). Drys lidt chokolade i midten, bages i 13-15 min i en varmlufts ovn lidt længere ved almindelig ovn Smørcremen er bare smør, vaniliesukker og flormels, har ikke mål på den, men til blandede til jeg synes den var brugbar blandede halvdelen med kakao
Jeg bager dem i papiersform i en fast muffinform
AalborgPigen skriver: De ser lækre ud MUMS
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128