ved jeg er tidligt på den men!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

4kløver

Ved ikke hvad xenya skal ha. Men lillebror får nok tøj eller ingen ting. Skal så siges at han kommer mellem den 1 -14 dec..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Maja88

Ciss skriver:

Jeg ville give noget praktisk. Hun er uanset så lille at hun ikke af sig selv ønsker sig hele legetøjskatalogen endnu.

En gave a la: Børnelænestol/kommode/spejl/seng/legegulvtæppe/småbarnsbord m stole til.

Eller noget praktisk. F eks: En god vinterdragt med støvler til eller den næste størrelse autostol (hvis det da passer med timingen...)

Ellers ser I jo, når det nærmer sig, hvad hun er begyndt at interessere sig for.

jo men er fordi, jeg skal til at lave ønskeseddel og så ville jeg jo gerne have de ting på hun ønsker sig og den ting vi vil give skal ikke på

Anmeld

23. september 2011

Ciss

Maja88 skriver:

jo men er fordi, jeg skal til at lave ønskeseddel og så ville jeg jo gerne have de ting på hun ønsker sig og den ting vi vil give skal ikke på

Ah, beklager, jeg misforstod....

Jeg tror, jeg ville skrive legekøkken, bil til at sidde og køre på og småbarnsgyngehest på listen.

Her i huset har den ældste været rigtig glad for alle slags bøger - helt fra hun var helt lille - og den yngste er tøjdyrsgal.

Ellers har børnesangsCD'er, putte-klodser-i-huld-med-ret-facon-kasse (hvad i alverden hedder sådan en egentlig?), briotog, sandkasselegetøj, dyr til at trække efter sig i en snor mens man går (gerne med lyd i) og  badekarslegetøj været favoritter.

Og vi har altid skrevet noget tøj på listen også. (det er efterhånden tradition at storesøster får nye tøfler af sin bedstemor). Til sin etårsdag fik hun en armlænke med et enkelt vedhæng af mormor og morfar. Nu får hun et nyt vedhæng til lænken ved lidt specielle anledninger. Det synes jeg var en rigtig fin ide....men det er vel ikke lige den slags man skriver på ønskelisten selv måske....

Anmeld

23. september 2011

Maja_4000

Vores datter er et år til jul .. Hun får et legekøkken eller noget bobles af os

Anmeld

24. september 2011

Caroline86

Maja88 skriver:

`hvor er gyngehesten fra?

den er fra "den blå giraf"

De har rigtigt mange skønne ting: www.denblaagiraf.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.