Maja88 skriver:
jo men er fordi, jeg skal til at lave ønskeseddel og så ville jeg jo gerne have de ting på hun ønsker sig og den ting vi vil give skal ikke på
Ah, beklager, jeg misforstod....
Jeg tror, jeg ville skrive legekøkken, bil til at sidde og køre på og småbarnsgyngehest på listen.
Her i huset har den ældste været rigtig glad for alle slags bøger - helt fra hun var helt lille - og den yngste er tøjdyrsgal.
Ellers har børnesangsCD'er, putte-klodser-i-huld-med-ret-facon-kasse (hvad i alverden hedder sådan en egentlig?), briotog, sandkasselegetøj, dyr til at trække efter sig i en snor mens man går (gerne med lyd i) og badekarslegetøj været favoritter.
Og vi har altid skrevet noget tøj på listen også. (det er efterhånden tradition at storesøster får nye tøfler af sin bedstemor
). Til sin etårsdag fik hun en armlænke med et enkelt vedhæng af mormor og morfar. Nu får hun et nyt vedhæng til lænken ved lidt specielle anledninger. Det synes jeg var en rigtig fin ide....men det er vel ikke lige den slags man skriver på ønskelisten selv måske....
Anmeld