Så runder min lille pige også de 2 md, sikke meget der er sket på bare 2 md, Hun er begyndt at grine og smiler helt vildt. Det er så skønt at se, også er hun begyndt at trille om på den ene side. Og er begydnt at snakke lidt, det lyder også sjovt.
Hun er for det meste god, dog døjer vi stadig med noget eftermiddag/aften gråd, tror hun er meget træt her og har svært ved at overgi sig til drømmeland. HUn kan derfor være svær at få ti at falde til ro. Men de sidste 4 aftner har jeg puttet hende ved 20 tiden i min seng og godt nok græder hun en del men kl 20-30-20.45 falder hun til ro og sover til godt 5 hvor hun får mad pg så sover vi lidt igen.
Om morgenen kan hun ikke holde længe vi står op kl 7 og får tøj på og morgenmad sammen med storebror, har den begge selv om morgenen så der er ikke så meget tid til snak, kl lidt over 8 bliver hun træt og bliver puttet i barnevognen. og så går vi ned i bh med Alexander, her sover hun alt fra 1/2 til 4 timer. Og sådsn går det resten af dagen, hun har ikke en rigtigt rytme endnu, sover forskeligt og forskellige steder.
Nå men så lige et par billeder af lillepigen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld