Lærke 2 md idag+ et par billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Alexander&Lærke

Så runder min lille pige også de 2 md, sikke meget der er sket på bare 2 md, Hun er begyndt at grine og smiler helt vildt. Det er så skønt at se, også er hun begyndt at trille om på den ene side. Og er begydnt at snakke lidt, det lyder også sjovt.

Hun er for det meste god, dog døjer vi stadig med noget eftermiddag/aften gråd, tror hun er meget træt her og har svært ved at overgi sig til drømmeland. HUn kan derfor være svær at få ti at falde til ro. Men de sidste 4 aftner har jeg puttet hende ved 20 tiden i min seng og godt nok græder hun en del men kl 20-30-20.45 falder hun til ro og sover til godt 5 hvor hun får mad pg så sover vi lidt igen.

Om morgenen kan hun ikke holde længe vi står op kl 7 og får tøj på og morgenmad sammen med storebror, har den begge selv om morgenen så der er ikke så meget tid til snak, kl lidt over 8 bliver hun træt og bliver puttet i barnevognen.  og så går vi ned i bh med Alexander, her sover hun alt fra 1/2 til 4 timer. Og sådsn går det resten af dagen, hun har ikke en rigtigt rytme endnu, sover forskeligt og forskellige steder.

Nå men så lige et par billeder af lillepigen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Malonde1985

nååårh hvor ser hun skøn ud

Anmeld

25. september 2011

Clisolka

Nåårh hvor ser hun dejlig ud - skønne billeder 

Anmeld

26. september 2011

Happiness

Nøj hvor er hun bare skøn! Og FLOTTE øjne!

Og vildt at hun sover fra 20.30-5.00!!! Hvordan gør du?!

Lukas sover max 5 timer i rap om natten, og så vil han have bryst. Og det er virkelig max... Andre gange går der 3 timer. Så nyder at få de 5 timer i træk til tider!

Anmeld

26. september 2011

_-Kathrine-_

Hvor er hun sød

Anmeld

26. september 2011

Georgia

Skøn skøn - tror hun ligner sin mor

Anmeld

26. september 2011

Alexander&Lærke

Babymor2010 skriver:

Nåårh hvor ser hun dejlig ud - skønne billeder 

mange tak.....

Anmeld

26. september 2011

Alexander&Lærke

Malonde1985 skriver:

nååårh hvor ser hun skøn ud

mange tak, ja min lille prinsesse

Anmeld

26. september 2011

Alexander&Lærke

Happiness skriver:

Nøj hvor er hun bare skøn! Og FLOTTE øjne!

Og vildt at hun sover fra 20.30-5.00!!! Hvordan gør du?!

Lukas sover max 5 timer i rap om natten, og så vil han have bryst. Og det er virkelig max... Andre gange går der 3 timer. Så nyder at få de 5 timer i træk til tider!

Jeg gør faktisk ingen ting, men begge mine børn har være gode om natten, de er så svære at få til at sove om dagen, men når de sover godt om natten så gør det ikke helt så meget... Idag sov hun faktisk fra 20.10 i går til kl 5.30 i morges helt vildt...... Men hun græder også meget om aftnen så tror det trætter hende en del...

Anmeld

26. september 2011

Alexander&Lærke

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor er hun sød

Mange tak ja hun er en skøn køn lille pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.