Negativ test 3+6, positiv senere????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.488 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. september 2011

babymus77

Nogen der har prøvet at teste negativ 3+6 og positiv senere??? Testede til morgen men negativ:-(( alle symp på graviditet men mens kommer nok i morgen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

-Sigrid-

babymus77 skriver:

Nogen der har prøvet at teste negativ 3+6 og positiv senere??? Testede til morgen men negativ:-(( alle symp på graviditet men mens kommer nok i morgen!!!

Det er jo først "menningen" at du skal teste 4+0, så hvad med at prøve der eller et par dage efter? 

Anmeld

23. september 2011

mizzblondie

Altså jeg ku først teste positiv 9+4 så vil helt klart mene det er muligt

Anmeld

23. september 2011

CamillaValby

Kender et par stykker der først kunne da de var over 12+.

Men prøv at vent et par dage og se om du får din mens.

for at den bliver væk

Anmeld

23. september 2011

Mor til L&S

babymus77 skriver:

HELT SIKKERT - Da jeg var gravid testede jeg negativ på forventet mens dag og positiv dagen efter

Kan godt forstå du er ØV over at teste negativt 3+6, men prøv evt igen på søndag

Anmeld

23. september 2011

babymus77

Tusinde ták for jeres svar;-) Har den sidste uge haft murren tryggen helt nede ved skambenet, meget anderledes end normalt!!! Ømme bryster, kvalme, lugtesans skerpet.. Men ingen posiv test dagen før mens, så tror desværre ikke heldet er med mig !!! Har også murren nu som om det er lige på trapperne, men der er ikke kommet noget.. Plejer at være præcis i morgen tidlig kl 07.00 hehe:-))

Anmeld

15. juni 2013

bellydance

babymus77 skriver:

Tusinde ták for jeres svar;-) Har den sidste uge haft murren tryggen helt nede ved skambenet, meget anderledes end normalt!!! Ømme bryster, kvalme, lugtesans skerpet.. Men ingen posiv test dagen før mens, så tror desværre ikke heldet er med mig !!! Har også murren nu som om det er lige på trapperne, men der er ikke kommet noget.. Plejer at være præcis i morgen tidlig kl 07.00 hehe:-))

hej jeg står i samme situation som dig ville bare høre om du var gravid ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.