Sædtal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2011

SY88

Hej alle sammen, Jeg blev insemineret for 2. gang i mandags. Første gang var det oprensede sædtal på 2 mill. og denne gang på 1 mill. Jeg har selv PCO og havde et fint æg denne gang. Mit spørgsmål til jer er, hvor stor en chance tror I at jeg var for at blive gravid denne gang? Jeg anslår chancen til at være minimal, men der kunne jo være at andre i samme situation har testet positivt. Derudover har jeg ingen bivirkninger eller symptomer denne gang. Er det normalt at der kan være så meget forskel på behandlingerne. Første gang havde jeg det rigtig dårligt, men der er intet denne gang. Håber at I kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

baby84

SY88 skriver:

Hej alle sammen, Jeg blev insemineret for 2. gang i mandags. Første gang var det oprensede sædtal på 2 mill. og denne gang på 1 mill. Jeg har selv PCO og havde et fint æg denne gang. Mit spørgsmål til jer er, hvor stor en chance tror I at jeg var for at blive gravid denne gang? Jeg anslår chancen til at være minimal, men der kunne jo være at andre i samme situation har testet positivt. Derudover har jeg ingen bivirkninger eller symptomer denne gang. Er det normalt at der kan være så meget forskel på behandlingerne. Første gang havde jeg det rigtig dårligt, men der er intet denne gang. Håber at I kan hjælpe mig.

Kender ikke til IUI, men vi blev gravide naturligt med kun 1/2-1 mill efter flere ICSI behandlinger, så det kan bestemt lade sig gøre selvom der er meget få svømmere og enda chancen er bedre for nogen når det er havl naturlig cyklus lige som ved IUI.

Kryder for at der er held ved det

Anmeld

23. september 2011

SY88

Min læge foreslog at vi kunne overveje andre behandlingsmetoder. Enten IVF eller ICSI. Men vi vil gerne prøve med insemination et par gange mere tror jeg. Chancerne er bedre ved ICSI ved så dårlige sædtal har jeg læst.

Anmeld

23. september 2011

CamillaValby

1 gang jeg fik IUI var jeg så skidt tilpas efterfølgende, 2 gang var det bedre, og det blev faktisk bedre for hvergang.

Symptomerne blev mindre, jeg ved at det er svært med prøv at finde de positive tanker frem

For at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.