Ang mini/quick lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Lunae

Anonym skriver:

Hej

Af ren nysgerrighed, kan man så lave sig et quick lån, selvom man modtager kontanthjælp? Hvis ja, hvor?

Jeg opfordrer til, at der kun svares på ?, ikke andet

Det kan du sagtens, men det er lidt dumt. Hov nu kom der lidt dunken alligevel - det må du undskylde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Det kan du sagtens, men det er lidt dumt. Hov nu kom der lidt dunken alligevel - det må du undskylde

Bare ok . Er af ren nysgerrighed. Der er jo ingen der siger, jeg tager springet!

Anmeld

23. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hej

Af ren nysgerrighed, kan man så lave sig et quick lån, selvom man modtager kontanthjælp? Hvis ja, hvor?

Jeg opfordrer til, at der kun svares på ?, ikke andet

Jeg kunne godt få et kviklån ved expres-bank, selvom jeg på daværende tidspunkt var på kontanthjælp 

Det var så kun 5000 kr. jeg lånte.

Jeg respekterer at det kun er spørgsmålet du vil have besvaret, så jeg undlader lige at skrive mere hehe 

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg kunne godt få et kviklån ved expres-bank, selvom jeg på daværende tidspunkt var på kontanthjælp 

Det var så kun 5000 kr. jeg lånte.

Jeg respekterer at det kun er spørgsmålet du vil have besvaret, så jeg undlader lige at skrive mere hehe 

Mange tak. . Er kommet i noget af et dilemma, Meget personlige problemer. Så tak, fordi du ville holde dig til emnet. Jeg ved godt, at det er meget usmart. Så jeg behøver ingen dunken i hovedet.

Anmeld

23. september 2011

Carina1977

Mange tak. . Er kommet i noget af et dilemma, Meget personlige problemer. Så tak, fordi du ville holde dig til emnet. Jeg ved godt, at det er meget usmart. Så jeg behøver ingen dunken i hovedet.

Nej bestemt ikke....og nogen gange kan man blive nødt til det 

Da jeg var på SU for mange år siden, brændte min gamle computer sammen, der blev jeg også nødt til at købe en ny computer på afbetaling ved leasy. Nogen gange kan man blive nødt til det, også selvom man ved at det ikke er det bedste lån at tage.

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nej bestemt ikke....og nogen gange kan man blive nødt til det 

Da jeg var på SU for mange år siden, brændte min gamle computer sammen, der blev jeg også nødt til at købe en ny computer på afbetaling ved leasy. Nogen gange kan man blive nødt til det, også selvom man ved at det ikke er det bedste lån at tage.

Ja, det er ikke det jeg helst vil, men nok den eneste udvej pt. Det er ikke et kæmpe beløb. Men jeg ser lige hvad der sker de næste dage, inden jeg gør noget overilet.

Anmeld

23. september 2011

Prinsessens'Mor<3

jeg tænker lidt at du ikke må pga af komunen, det er vist noget med hvis du modtager penge et andet sted fra så trækker de det i din kh?

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

MaleneS2011baby<3 skriver:

jeg tænker lidt at du ikke må pga af komunen, det er vist noget med hvis du modtager penge et andet sted fra så trækker de det i din kh?

Årh . Okay, tak for svaret..

Anmeld

23. september 2011

AnnaK89

Jeg mener gerne at man må, så længe det ikke er over 10.000 kr.

Anmeld

23. september 2011

Lunae

Jeg tror ikke det samme gælder, når man låner penge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.