hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. september 2011

dollygirl

Når i en enkelt dag har fri fra skole eller job . Aflevere i stadigvæk den lille i vuggestue eller beholder i jeres guldklump hjemme sammen med jer selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

kiwilouise

lillepuller skriver:

Når i en enkelt dag har fri fra skole eller job . Aflevere i stadigvæk den lille i vuggestue eller beholder i jeres guldklump hjemme sammen med jer selv?

jeg afleverede mine børn alligevel selvom jeg havde fri  nogen gange har man bare brug for et par timer voksentid for sig selv

Anmeld

22. september 2011

Mig med maven

Jeg har Kun afleveret min datter en gang, hvor jeg havde fri. Ellers holder jeg hende ALTID hjemme.

Jeg arbejder 7 ud af 21 dage, og har derfor rig mulighed for at være sammen med min vidunderlige prinsesse!

Anmeld

23. september 2011

N&J

Meget op og ned, vi holder normalt en fridag om ugen hvor vi hygger med en zoo tur eller ligende, men nogen gange er der så meget jeg skal have ordnet at det er nemmere at aflevere, men jeg er studerende så vi har jo også en lang lang sommerferie, hvis jeg havde job tror jeg jeg havde holdt min datter hjemme den ene dag om ugen med meget få undtagelser.. 

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Her holder vi for det meste den bette hjemme. Tror kun han har været afsted én gang hvor jeg har haft fri, og de andre har han været hjemme. 

Anmeld

23. september 2011

chael

lillepuller skriver:

Det er meget forskelligt.

Nu har jeg jo 2, så der skal deles tid ud mellem dem. Men det er meget forskelligt.

Har jeg en masse ting jeg skal ordne, ryde op eller andet, så kommer de afsted, men har jeg ikke noget "vigtigt", så får de en fridag, hvor vi hygger helt på deres præmisser

*CAmilla 39+2

Anmeld

23. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg aflevere oftest min den yngste selvom jeg har fri. Her tænker jeg på en enkel fridag i hverdagen. Jeg arbejder 20 timer, men har 17 timers tabt arbejdsfortjeneste ved siden af. De 17 timer skal jeg bruge omkring det barn de er bevilliget til, og derfor aflevere jeg med glæde de andre børn.

Men i ferier og andre helligdage holder alle børnene fri sammen med mig. De har jo også en stram hverdag, og de nyder når vi alle bare kan dase og gå i nattøj hele dagen

Anmeld

23. september 2011

Mette.

lillepuller skriver:

Min datter er som udgangspunkt afsted hver dag, men hun har dog ikke så lange dage.

Jeg læser på uni i Århus, hvor vi har få undervisningstimer, og oftest kun 3-4 gange om ugen. Tilgengæld kræver det meget hjemmelæsning, så hun skal afsted, for at studiet kan gå op med det der skal laves. dog har hun af og til en dag hjemme, hvis vi er lidt forud med lektierne. 

Anmeld

23. september 2011

B&J

nogle gange har jeg behold ham hjemme andre gange kommer an afsted han elsker sin dagpleje mor og han hygger med de andre børn så det er godt for ham så kan være jeg henter ham tidligt den dag

Anmeld

23. september 2011

Thalia

Det kommer 100% an på situationen.

Som udgangspunkt er mine børn hjemme ved mig hver eneste gang jeg selv er hjemme. Dels fordi jeg faktisk nyder at være sammen med mine børn, og dels fordi de i mine øjne har lagt mere brug for hjemmedage end jeg har. Institutionslivet er i mine øjne meget mere krævende for børnene end arbejde og studier nogensinde kan blive det for voksne mennesker.

Når det er sagt, så er der situationer hvor det bare er nemmere for alle parter at ungerne kommer afsted. Eksempelvis hvis jeg skal til læge, tandlæge eller andet i den dur, eller hvis der en sjælden gang er ting som skal hentes i Bilka, IKEA, Biltema eller andre butikker hvor ungerne ikke har skyggen af fornøjelse af at være med.

Hvis jeg har kedelige voksenopgaver der skal løses på en fridag, sender jeg ungerne afsted men lader dem nøjes med en kort dag. På den måde kan vi stadig nå at nyde godt af lidt fred og ro derhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.