babymus77 skriver:
Jeg har også kun negativ test!! Og murren så min mens kommer sikkert som det plejer!!! Ihh hvor frustrerende!! Træls!!! Men mon ikke din er go nok?? Hvis du er gået over?? Og træthed plejer at komme rimelig hurtig pga homoner;-)) Bliver spændende;-)) Sidste gang gik jeg en dag over tid!!! Men så kom det også!!! Det er dejligt der er sådan et forum her man kan tale med ligestillede:-) min familie siger blot det fordi du tænker på det, så kan det ikke lade sig gøre!!! Men det er ikke lige det man gider høre:-)))
Ja det er super dejligt med sådan en forum
Lige da jeg stoppede på p-piller troede jeg , jeg var blevet gravid, havde ikke lige tænkt over at min krop lige skulle finde sig selv, så på 28. dagen havde jeg så ikke fået mens, så tog en test på 29. dagen som selvfølgelig var negativ, fik min mens på 30. dagen og det har den gjort lige siden.
så håber da den er der den her gang. Synes ikke selv jeg tænker vanvittig meget på det, men man kan jo aldrig lade helt værd 
Min familie ved slet ikke vi prøver, da jeg gerne vil have det skal komme som en stor overraskelse for dem 
Anmeld