Testliste for oktober!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

babymus77

LSM skriver:

Tak tak

Krydser også fingre for dig

har selv haft murren i underlivet, men det har jeg haft noget tid nu, det startede før end det plejer ved mens.

Det skal siges jeg i maj, fik foretaget kejlesnit så hvis ikke jeg får en positiv test og mens ikke kommer er lidt bange for der er en anden årsag til den udeblevet mens

Men men men vi håber på det bedste, nogle tester jo først sent positivt

Har overhovedet ikke ømme bryster men har øget tissetrang dog kun om aftenen, og så føler jeg mig mere træt har de sidste 2 dage været nødt til at tage en lur midt på dagen

Jeg har også kun negativ test!! Og murren så min mens kommer sikkert som det plejer!!! Ihh hvor frustrerende!! Træls!!! Men mon ikke din er go nok?? Hvis du er gået over?? Og træthed plejer at komme rimelig hurtig pga homoner;-)) Bliver spændende;-)) Sidste gang gik jeg en dag over tid!!! Men så kom det også!!! Det er dejligt der er sådan et forum her man kan tale med ligestillede:-) min familie siger blot det fordi du tænker på det, så kan det ikke lade sig gøre!!! Men det er ikke lige det man gider høre:-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

LSM

babymus77 skriver:

Jeg har også kun negativ test!! Og murren så min mens kommer sikkert som det plejer!!! Ihh hvor frustrerende!! Træls!!! Men mon ikke din er go nok?? Hvis du er gået over?? Og træthed plejer at komme rimelig hurtig pga homoner;-)) Bliver spændende;-)) Sidste gang gik jeg en dag over tid!!! Men så kom det også!!! Det er dejligt der er sådan et forum her man kan tale med ligestillede:-) min familie siger blot det fordi du tænker på det, så kan det ikke lade sig gøre!!! Men det er ikke lige det man gider høre:-)))

Ja det er super dejligt med sådan en forum

Lige da jeg stoppede på p-piller troede jeg , jeg var blevet gravid, havde ikke lige tænkt over at min krop lige skulle finde sig selv, så på 28. dagen havde jeg så ikke fået mens, så tog en test på 29. dagen som selvfølgelig var negativ, fik min mens på 30. dagen og det har den gjort lige siden.

så håber da den er der den her gang. Synes ikke selv jeg tænker vanvittig meget på det, men man kan jo aldrig lade helt værd

Min familie ved slet ikke vi prøver, da jeg gerne vil have det skal komme som en stor overraskelse for dem

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

LSM skriver:

Ja det er super dejligt med sådan en forum

Lige da jeg stoppede på p-piller troede jeg , jeg var blevet gravid, havde ikke lige tænkt over at min krop lige skulle finde sig selv, så på 28. dagen havde jeg så ikke fået mens, så tog en test på 29. dagen som selvfølgelig var negativ, fik min mens på 30. dagen og det har den gjort lige siden.

så håber da den er der den her gang. Synes ikke selv jeg tænker vanvittig meget på det, men man kan jo aldrig lade helt værd

Min familie ved slet ikke vi prøver, da jeg gerne vil have det skal komme som en stor overraskelse for dem

(min kæreste) hehe.... Ja mit var i 7 mdr hver 28 dag.... Sidste gang gik jeg en dag over, så der var det 29 dage... Så tænker det er 28-29 dage:-)) men kan mærke det kommer!!!! Jeg tænker kun på det når ugen kommer op til test :-))) Så kommer test monsteret;-))

Anmeld

21. oktober 2011

LSM

babymus77 skriver:

(min kæreste) hehe.... Ja mit var i 7 mdr hver 28 dag.... Sidste gang gik jeg en dag over, så der var det 29 dage... Så tænker det er 28-29 dage:-)) men kan mærke det kommer!!!! Jeg tænker kun på det når ugen kommer op til test :-))) Så kommer test monsteret;-))

ja det er jo lige det,

man kan jo også udskyde sin mens hvis man tænker for meget, men man tænker jo hver eneste gang, hvorfor bliver den så ikke udskudt hver måned?

Men vi må håbe på det bedste for os begge 2

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

LSM skriver:

ja det er jo lige det,

man kan jo også udskyde sin mens hvis man tænker for meget, men man tænker jo hver eneste gang, hvorfor bliver den så ikke udskudt hver måned?

Men vi må håbe på det bedste for os begge 2

Ja præcis:-)) samme tænker jeg!! Har du prøvet clear blue??

Anmeld

21. oktober 2011

LSM

babymus77 skriver:

Ja præcis:-)) samme tænker jeg!! Har du prøvet clear blue??

Nej har testet med valmed

Men kunne være man skulle prøve med clear blue, er det de mest sikre?

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

LSM skriver:

Nej har testet med valmed

Men kunne være man skulle prøve med clear blue, er det de mest sikre?

Det siges der!! De ka måle 4 dage før.. Clear blue digital... Koster vist 89 i Føtex men har hørt mange sige de er gode??!!!

Anmeld

21. oktober 2011

LSM

babymus77 skriver:

Det siges der!! De ka måle 4 dage før.. Clear blue digital... Koster vist 89 i Føtex men har hørt mange sige de er gode??!!!

Oki nu bor jeg ikke lige i nærheden af en føtex, men kunne være jeg skal et smut forbi

Har stadig en valmed liggende hjemme, så den vil jeg lige bruge om et par dage først, hvis så den også er negativ og mens ikke er kommet kunne det være jeg skulle forbi en føtex,

Man kan da købe sig fattig i de teste, når man ofte tester negativ

Anmeld

21. oktober 2011

babymus77

LSM skriver:

Oki nu bor jeg ikke lige i nærheden af en føtex, men kunne være jeg skal et smut forbi

Har stadig en valmed liggende hjemme, så den vil jeg lige bruge om et par dage først, hvis så den også er negativ og mens ikke er kommet kunne det være jeg skulle forbi en føtex,

Man kan da købe sig fattig i de teste, når man ofte tester negativ

Helt vildt:-)) jeg tror nu at jeg får mens, men tester alligevel griner;-))

Anmeld

22. oktober 2011

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Helt vildt:-)) jeg tror nu at jeg får mens, men tester alligevel griner;-))

har du testet igen? og var det i morgen at mens IKKE skal komme??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.