Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bonita skriver: Ihh hvor ser han dog dejlig ud
Ihh hvor ser han dog dejlig ud
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ledermus skriver: Er alene med ham og jeg er dansker men hans far er fra tyrkiet og tak
Er alene med ham og jeg er dansker men hans far er fra tyrkiet og tak
Okay, Nøøøøj hvor er han smuk (: Min dreng er halv tamiler, men har fået mine blå øjne
Nuuuurh.... :} Hvor er han bare sød, og sikke nogle smukke øjne. Kan han sidde selv nu ? Min datter er nemlig også snart 6 mdr. og varer ikke så længe før hun kan ...
Hvor er han da bare kær!
ej, hvor er han bare mega sød og kær!!!! Iiihhh..Det er vildt, ikk? jeg kan sagtens huske da min rundede ½ år... Dedt er ligesom sådan en mærkedag - man opdager, at det hele går ALT for stærkt, og hvor meget der kan ske med sådan en lille størrelse på et halvt år!!! Amen, det er helt vildt ..Stort tillykke med din lille guldklump - han er bedårende
Dk Lady skriver: Nuuuurh.... :} Hvor er han bare sød, og sikke nogle smukke øjne. Kan han sidde selv nu ? Min datter er nemlig også snart 6 mdr. og varer ikke så længe før hun kan ...
Oliver kan ikke sidde selv endnu, han læner sig forover med det samme og så vælter han
benjamins'mor skriver: Hvor er han da bare kær!
tak
MissChrista skriver: ej, hvor er han bare mega sød og kær!!!! Iiihhh..Det er vildt, ikk? jeg kan sagtens huske da min rundede ½ år... Dedt er ligesom sådan en mærkedag - man opdager, at det hele går ALT for stærkt, og hvor meget der kan ske med sådan en lille størrelse på et halvt år!!! Amen, det er helt vildt ..Stort tillykke med din lille guldklump - han er bedårende
Tak og ja du har ret tiden flyver bare afsted når man har sådan en lille en man kan slet ikke følge med
ledermus skriver: Oliver kan ikke sidde selv endnu, han læner sig forover med det samme og så vælter han
Hehe... det samme her så..
Hvor er han bare skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128