Hej I Skønne :-)
Jeg har siden min gravidiet siddet og læst herinde blandt andet om par der er gået fra hinanden efter fødslen,. Og tænkt godt det ikke er mig for hvor vil det være skrækkeligt,.!
Men imorgen kommer så dagen hvor jeg flytter i 2 værelses lejlighed med min nyfødte dreng som blev født 20/7 :-(
Faderen og jeg vil stadig være i forhold sammen og han vil kunne se vores dejlige søn når som helst,. Men hold op hvor frygter jeg for det bliver super hårdt,. Jeg elsker at sidde og leje med min søn og snakke med ham,. Og jeg elsker i al taget at bruge tid med ham, men på det sidste har jeg svigtet ham lidt mht det fordi det at mig og faderen er nød til at flytte fra hinanden har fyldt så meget,. spicelt fordi dette er første gang jeg flytter i lejlighed for mig selv,.! Jeg er så frustræret over det er kommet så langt ud af vi må flytte fra hinanden,. Spicelt fordi jeg ikke kan holde tanken ud med at jeg kommer til at skulle være alene hver dag og fordi jeg frygter det vil påvirke vores søn,.!
Jeg er derudover meget jaloux anlagt (pinligt) og jeg kan ikke tænke på andet end om min kæreste vil tage andre med hjem fra byen eller begynde at date over datingsider,.! Har snakket med ham om det og han har fortalt mig at jeg ikke skal være bange for det fordi det er mig han elsker,.! Men jeg er så bange for jeg ikke kan holde min kæft om netop dette når han kommer og besøger os og når han putter ved os,. Er bange for i frusteration <- STAVES ,.- lukker noget ud som, fik du set nogle dejlige damer i byen eller fik du så noget bedre,. Og det ved jeg kommer til at ødelægge vores forhold i sidste ende,.!
Han vil komme og besøge os hver dag, men jeg ved sorgen ved ikke at se ham konstant og angsten for at miste ham vil gøre noget indeni mig alligevel,.
Er der nogle der har været i samme situration og vil dele med mig hvad i fik dagene til at gå med om om i stolede på jeres mand når han ikke var om jer, eller er der bare nogle der vil give deres bud på hhvad jeg kan gøre nu for at få det bedst mulige ud af det ?
Sal lige siges det er hans vald vi skal flytte hvert til sidt jeg samarbejder bare fordi det er det han ønsker,. Der ligger en god grund bag han ønsker det men det er ikke noget jeg vil komme nærmer ind på,.!
Skal jeg bare være helt kold, og bare stramme balderne sammen og tude når han ikke er der, og lade være med at spørge ind til fester og til hvordan det går hjemme hos ham,.!?
Eller skal jeg spørge ind til det når jeg føler mig utryk,.!?
Håber i kan hjælpe på forhånd tak
Undskyld, det blev meget forvirende, men håber i har overskud til at læse det og fyre en kommentar (svar) afsted til mig,.!
Anmeld