Se vores børnehjørne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. september 2011

lilledittemor

Ja, da vi jo kun har en to-værelses lejlighed har vi desværre ikke mulighed for at lave et børneværelse til vores datter.

Så vi har lavet et børnehjørne (: Og jeg synes lige at jeg ville vise det frem - nu har jeg jo set så mange af jeres fiiine børneværelser og er liidt meget misundelig

Vi har ikke rigtig købt legetøj til hende, men tøj og pratiske ting.

Så i kan se hendes klædeskab - som lige nu kun indeholder str. 50 og 56 (resten bliver opbevaret), og så hendes puslehjørne, som ikke er helt færdigt endnu. Der mangler jo f.eks. noget indhold og et billede i rammen (;

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg - men vi glæder os bare så meget ;D

og forresten, så fik jeg syet mine første bukser i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mutti2B

Det ser godt ud .

Det kribler også i fingrene med at indrette her, meeeen nu skal jeg jo lige blive gravid først

Anmeld

22. september 2011

Maja_4000

Hvor er det fint

Hvor har du fundet de små spejle ? ;D

Anmeld

22. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Så fint og lækre bukser.vh Stine

Anmeld

25. september 2011

Polarpigen

Ditte_Marie skriver:

Ja, da vi jo kun har en to-værelses lejlighed har vi desværre ikke mulighed for at lave et børneværelse til vores datter.

Så vi har lavet et børnehjørne (: Og jeg synes lige at jeg ville vise det frem - nu har jeg jo set så mange af jeres fiiine børneværelser og er liidt meget misundelig

Vi har ikke rigtig købt legetøj til hende, men tøj og pratiske ting.

Så i kan se hendes klædeskab - som lige nu kun indeholder str. 50 og 56 (resten bliver opbevaret), og så hendes puslehjørne, som ikke er helt færdigt endnu. Der mangler jo f.eks. noget indhold og et billede i rammen (;

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg - men vi glæder os bare så meget ;D

og forresten, så fik jeg syet mine første bukser i dag

Hvor er det bare fint! 

Godt være jeg spørger åndssvagt, men er det slet ikke svært at sye sådan nogle bukser med elastik i? 

Anmeld

25. september 2011

Sofia

Det er virkelig fint, kan rigtig godt lide puslehynden og de små stickers. Tror ikke det betyder noget I ikke har et værelse til hende, Alfred har et værelse men han bruger det kun til at sove i, han leger altid inde i stuen hos os, det er hyggeligt! Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

25. september 2011

Nessie

Hvor er det fint

De små bruger alligevel ikke et værelse i det første lange stykke tid.
Daniel er knap 2 år, og leger aldrig inde på sit værelse, han leger inde i stuen hos os

Anmeld

26. september 2011

lilledittemor

Mutti2B skriver:

Det ser godt ud .

Det kribler også i fingrene med at indrette her, meeeen nu skal jeg jo lige blive gravid først

Tusind tak

Det har godt nok også været svært for mig at vente (:

Hvordan er din testdag gået?

Anmeld

26. september 2011

lilledittemor

Maja_4000 skriver:

Hvor er det fint

Hvor har du fundet de små spejle ? ;D

Tak (:

De er fra IKEA  - Men det er faktisk et spejl hvor der var en bred sort ramme om, så har bare skåret glasset ud (: for ellers var deres andre spejle for store, desværre.

Anmeld

26. september 2011

Mutti2B

Ditte_Marie skriver:

Tusind tak

Det har godt nok også været svært for mig at vente (:

Hvordan er din testdag gået?

Ikke så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.