Jeg har det sku meget svært med det. For at være 110% ærlig. Jeg har det rigtig svært, når vi har børn i vores nærhed, som har det adhelvede til. Når vi har grønlandske børn, der går sultne i seng. - At det altid er Afrika, der bliver fremhævet... Der er masser af andre steder i sydamerika, asien osv. der har det adhelvedes til. mmm...

jeg ahr svært ved at der skal piskes en stemning op og laves et kæmpe show, for at vi hjælper én lille bitte del af verdenen, som har fået hjælp og hjælp og hjælp i rigtig mange år, men der sker jo ikke noget. Ingenting. Det går nærmere bare den modsatte vej. Så vil det batte nu? jeg ved det ikke. Derfor giver jeg ikke i denneher indsamling. Jeg vil hellere bruge mine penge på MyC4 eller i en invistering i grøn energi, som er vores fælles jord, vores fælles fremtid. Hvis jorden dør, dør vi alle. Også alle dem i Afrika.
Jeg er ved at invistere 25000 kr, i vedvarende energi projekter. Det er der, hvor jeg føler jeg kan redde verdenen. Jeg får nærmere bare lidt kvalme, af at alle de kendte, vil have et spot i rampelyset og får glorier om hovedet...

MEN -Jeg er ikke uenig i at de har det skrækkeligt dernede... Jeg ved bare helt ærlig ikke om det her hjælper noget i det store billede.

KRAM
Anmeld