Beskidt bag ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2011

aarhusmor

Min søn går selv i bad, men jeg har lagt mærke til at huden lige bag ved og foran ørerne har skiftet farve og jeg tror det er fordi han ikke vasker sig ordentligt.

Jeg vil helst ikke tage en svamp og "kradse" det af. Så jeg håber at nogen har et godt råd til noget der måske kan opløse skidtet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Dinna88

En vatpind? tænker at det er ligesom skidt i navlen. Så klamt som det end e, så glemmer jeg nogle gange at rengøre bag min navlepiercing, og det fikser jeg med en vatpind godt med varmt vand

Anmeld

22. september 2011

aarhusmor

Dinna88 skriver:

En vatpind? tænker at det er ligesom skidt i navlen. Så klamt som det end e, så glemmer jeg nogle gange at rengøre bag min navlepiercing, og det fikser jeg med en vatpind godt med varmt vand

okay, kan det godt gå af med sådan en og bare vand. Jamen det må jeg prøve. Tak

Anmeld

22. september 2011

astridt

Hvad med lidt baby eller mandelolie et par timer før han skal i bad? Det plejer at tage arp?? og så bare vask ham godt med en klud -det er da nok døde hudceller som ikke er kommet ved alm brusebad!!!?? Bare et bud

Anmeld

22. september 2011

Dinna88

aarhusmor skriver:

okay, kan det godt gå af med sådan en og bare vand. Jamen det må jeg prøve. Tak

Ja. Er det "slemt" gør jeg noget vat helt vådt med varmt vand, som jeg så lader sidde lidt på stedet, så det løsnes!

Anmeld

22. september 2011

aarhusmor

tak piger Jeg tror det med babyolien er det jeg prøver. Det var da et super godt forslag. Jeg har gået og tænkt i noget der ikke var hormonforstyrrende og samtidigt mild mod huden, så det passer lige. Det prøver jeg. Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.