Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BYD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
Sille86 skriver: Hvor meget for billede 6 plus Porto..? Knus
Hvor meget for billede 6 plus Porto..? Knus
Barnevogne pynten er solgt, men du kan få de to sutte kæder til 35 kr inkl. Porto.
Hov, jeg havde slet ikke set dit svar
Jeg vil gerne have 100 kr for tæppet. Jeg skal lige finde ud af hvad prisen for porto bliver.
Karo skriver: Billede 1: Bamse sengetøj i baby str. Billede 2: Kravlegårds tæppeBillede 3: Sengrand (mangler 1 strop) SolgtBillede 4: Sengetøj med giraf i baby str.Billede 5: Wheat kravlegårds tæppeBillede 6: Suttekæder (barnevogns pynt Solgt ) Billede 7: Til bilvinduet. Med fjernbetjening, så man kan trykke og så spiller den musik mens bien drejer rundt. SOLGTBillede 8-10: Emmaljunga first class autostol. Pris 200 kr. SOLGTBYD
Billede 1: Bamse sengetøj i baby str.
Billede 2: Kravlegårds tæppeBillede 3: Sengrand (mangler 1 strop) SolgtBillede 4: Sengetøj med giraf i baby str.Billede 5: Wheat kravlegårds tæppeBillede 6: Suttekæder (barnevogns pynt Solgt )
Billede 7: Til bilvinduet. Med fjernbetjening, så man kan trykke og så spiller den musik mens bien drejer rundt. SOLGTBillede 8-10: Emmaljunga first class autostol. Pris 200 kr. SOLGTBYD
Hvad koster auto stolen :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128