Hvad må man overhovedet spise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer .. Jeg har en lidt forvirrende spørgsmål omkring hvad må man egenligt spise og hvad må man ikke spise når man ammer .. Mit barn er de omkring de 2 måneder. Lægerne siger noget familie og venner siger noget helt andet ? Hvem skal man høre efter når man ikke rigtig selv ved? .. Vil meget gerne høre fra jer amme damer om hvad i spiser for hverdag så ka jeg får nogle ideer om hvad jeg også kan spise så mit barn også får det godt.. Vil håbe på nogle gode svar .. Gerne nogle opskrifter omkring maden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

NinaNymannMadsen

man må hvertfald ikk drikke kakao og spise chokolade det går i mælken og kan give dårlig mave. det kan jeg huske fra da jeg ammede min datter. og jordbær er der vidst også noget med man ikk må. men det er hvad jeg lige kan huske.

Anmeld

22. september 2011

isimaven

Anonym skriver:

Hej de damer .. Jeg har en lidt forvirrende spørgsmål omkring hvad må man egenligt spise og hvad må man ikke spise når man ammer .. Mit barn er de omkring de 2 måneder. Lægerne siger noget familie og venner siger noget helt andet ? Hvem skal man høre efter når man ikke rigtig selv ved? .. Vil meget gerne høre fra jer amme damer om hvad i spiser for hverdag så ka jeg får nogle ideer om hvad jeg også kan spise så mit barn også får det godt.. Vil håbe på nogle gode svar .. Gerne nogle opskrifter omkring maden ..

Alt med mode!!! sådan lyder anbefalingen fra min sundhedsplejerske. Jeg har fulgt det princip med mine 3 børn og aldrig haft maveproblemer

knus

Anmeld

22. september 2011

oerbaek

som sådan er der ikke noget du ikke må spise men selvfølgelig alt med måde jeg kan f.eks ikke spise ananas det reagerer min søn ret voldsomt på. Men jeg har ikke problemer med at spise chokolade eller drikke cacao eller spise jordbær, jeg tror man skal gøre sin egen erfaring, med hvad ens barn reagerer på.

Anmeld

22. september 2011

Jonna1979

alt hvad du har spist mens du var gravid sagde min sundhedspljerske og der spiste jeg alt og det gør jeg også nu

Anmeld

22. september 2011

Tulley

Jeg har også hørt at løg og kål er en dårlig idé. Men tror også som de andre siger spiser du med måde så skulle der ikke være de store problemer.

Anmeld

22. september 2011

BinaMor

du må spise alt uden alkohol.

ja nogle babyer kan reagere på jordbær, koffein og det de andre skriver meeeeeeeeeeen.. mange gør ikke.

jeg har ikke lavet særregler. og har ammet 2 smæksunde børn i 18måneder og 13 måneder. din mælk er sund og fin ved alm fornuftigt mad. det er kun dig der er i "farezonen" til at mangle vitaminer. ikke baby. baby får først. du får "resterne"

Anmeld

25. september 2011

Mettefpigen

Du må spise hvad du har lyst til der er ikk nogle regler... Og igen med måde

Også opdager du hvis der er noget dit barn reagere på og undgår det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.