Hvor længe blødte i efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Ka+Ma=Be

lisesp83 skriver:

Ja det var rigtig lang tid. Øv..

Jeg tror nu heller ikke rigtig, at der er en sammenhæng i det med at amme eller ej.

Håber dit snart slutter - det er ikke til, at holde ud.

Nej det er jeg heller ikke helt sikker på

Hehe jo tak - det håber jeg også meget!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Joan ( Smallie )

Jeg blødte i 3 uger og ammet fuld ud så gik der små 14 dage så fik jeg min første mens.

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg blødte i 3 uger og ammet fuld ud så gik der små 14 dage så fik jeg min første mens.

Det var heldigvis mere overskueligt Men puha - jeg havde da slet ikke tænkt over, at man begynder at bløde igen hehe.

Anmeld

22. september 2011

Chalala85

Katte87 skriver:

Puha det lyder da ikke rart

De fortalte mig, at der godt kunne gå længere tid, hvis man ammede, da livmoderen arbejder hele tiden  Men må jo bare vente og se hehe

Der er ikke andet for. Men håber snart det stopper for dig.. hader det selv.

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

Chalala85 skriver:

Der er ikke andet for. Men håber snart det stopper for dig.. hader det selv.

Tak skal du ha Håber det også meget selv 

Anmeld

22. september 2011

lycly

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

I må også meget gerne fortælle om i ammede eller ej. Jeg fik at vide, at det godt kunne tage endnu længere tid hvis jeg forsætter med at amme.

Jeg ammede/ammer og jeg blødte i 6 uger . Det var meega belastende til sidst, men der er desværre ikke så meget at gøre

Anmeld

22. september 2011

TbCp

Katte87 skriver:

Hvor må det have været dejligt! Forstå mig ret hehe. Jeg er allerede ud over de 2 uger øv bøv

Tilgengæld blødte jeg VIRKELIG meget i begge uger... så jeg var bare glad da det stoppede.

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Jeg ammede/ammer og jeg blødte i 6 uger . Det var meega belastende til sidst, men der er desværre ikke så meget at gøre

Øv, det var jo ikke det jeg ville høre! hehe.

Men nej, der er desværre ikke så meget at gøre ved det andet end at vente 

Anmeld

22. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Katte87 skriver:

Hej piger.

Jeg fik lavet kejsersnit for 17 dage siden og er ærligt talt rimelig træt af at bløde! Og tanken om, at der kan gå op mod 8 uger kan jeg slet ikke holde ud.

Så derfor ville jeg lige høre hvordan det så ud hos jer? (Det er tilladt at svare annonymt)

I må også meget gerne fortælle om i ammede eller ej. Jeg fik at vide, at det godt kunne tage endnu længere tid hvis jeg forsætter med at amme.

Hej jeg fik lavet akut kejsersnit .. Men jeg blødte ikk :/

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

TbCp skriver:

Tilgengæld blødte jeg VIRKELIG meget i begge uger... så jeg var bare glad da det stoppede.

Øv, det er der heller ikke noget ved  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.