Vintertøj/støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hey..

Har jeres børn taget vinterstøvler/jakke/flyverdragt i brug endnu?

Skriver bare fordi jeg er nysgerrig, flere af børnene i min søn børnehave er begyndt at have vinterjakke på og andre også støvler..

Jeg synes personligt selv det er tidligt, der er ligesom ikke "koldt" nok udenfor endnu.. Min har et sæt termotøj hængende i børnehaven og det er egentlig det..

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Laulund87

Jeg så også en lille pige med en kæmpe dynejakke på i går Jeg synes klart det er for tidligt. Hvad skal de så have på når frosten kommer?

Min datter, på næsten 2, går i overgangsstøvler og overgangsjakke. Måske en tynd hue hvis det blæser.

Anmeld

22. september 2011

Mor til Frederic og Freya

Chrissi skriver:

Hey..

Skriver bare fordi jeg er nysgerrig, flere af børnene i min søn børnehave er begyndt at have vinterjakke på og andre også støvler..

Jeg synes personligt selv det er tidligt, der er ligesom ikke "koldt" nok udenfor endnu.. Min har et sæt termotøj hængende i børnehaven og det er egentlig det..

KNUS

nej ingen af delene...

Han havde vinterjakke på derned sidste dag, men han sidder også stille i sin løbevogn derned.

Har godt set at andre er begyndt med vinterstøvler, men tænker bare; hvad så når det bliver rigtig koldt?

Anmeld

22. september 2011

patella

Chrissi skriver:

Hey..

KNUS

Jeg syns heller ikke det er koldt nok endnu. Tingene er indkøbt, men ikke taget i brug. Han har kun lige haft en lidt varmere jakke på ned i byen i dag, da der var en ret kold vind, men det blev faktisk for varmt. Af sko havde han bare sine alm snøresko på Men børn er også forskellige - jeg har en varm dreng....

Anmeld

22. september 2011

JulieE

Nej... Vi har bestemt ikke taget vintertøjet i brug endnu. Selvom det er blevet køligere er det slet ikke så koldt endu at jeg synes vintertøjet skal frem -for, hvis de allerede nu skal have vinterjakjer på, hvad skal de så have på når det bliver frost og sne?

Mine børn har gode lædersko og en softshell jakke på. I børnehaven og på frit har de en god tyk trøje og regntøj + gummistøvler til de våde dage

Anmeld

22. september 2011

Chri9000

Laulund87 skriver:

Jeg så også en lille pige med en kæmpe dynejakke på i går Jeg synes klart det er for tidligt. Hvad skal de så have på når frosten kommer?

Min datter, på næsten 2, går i overgangsstøvler og overgangsjakke. Måske en tynd hue hvis det blæser.

Lige præcis, så skal de vel have 2 jakker på ?

Anmeld

22. september 2011

Chri9000

patella skriver:

Jeg syns heller ikke det er koldt nok endnu. Tingene er indkøbt, men ikke taget i brug. Han har kun lige haft en lidt varmere jakke på ned i byen i dag, da der var en ret kold vind, men det blev faktisk for varmt. Af sko havde han bare sine alm snøresko på Men børn er også forskellige - jeg har en varm dreng....

Kan se jeg ikk er den eneste der synes det er for tidligt, jeg har også det hele på "lageret" til når det er tid til at tage det i brug..

I mandags, da jeg kørte hjem fra skole i bussen, så jeg sågar en mindre pige med flyverdragt..

Anmeld

22. september 2011

Chri9000

Mor til Frederic skriver:

nej ingen af delene...

Han havde vinterjakke på derned sidste dag, men han sidder også stille i sin løbevogn derned.

Har godt set at andre er begyndt med vinterstøvler, men tænker bare; hvad så når det bliver rigtig koldt?

Nemlig, hvaså når der bliver rigtig koldt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.