Puha, det var faktisk et svært spørgsmål. For mig er det forskelligt, nogle gange har jeg brug for at bare ligge på sofaen og glemme verden omkring mig, andre gang tuder jeg bare og endelig så hjælper dette forum mig nogle gange, da jeg har brug for at høre fra folk, som ved nøjagtigt hvad jeg gennemgår.
Min kæreste går ind i sig selv, surfer på nettet og gemmer sig lidt væk. Generelt er han dog en del stærkere end mig, og bedre til at bevare en postivitet.
Tror det er meget forskelligt, hvordan man takler det hele - min kæreste og jeg har i hvert fald fundet ud af vi er ret forskellige på det område, men efter så lang tid, er vi faktisk blevet ret gode til at lade hinanden sørge på den måde som er bedst. Vi er blevet ret gode til at støtte hinanden, når det hele ramler. Noget som jeg tror vi kan gøre rigtig fint brug af, når vi bliver forældre( noget positivt ved behandling).
PS sætter stor pris på jeg endnu ikke har fået en sarkastisk bemærkning slynget tilbage
men skulle det ske, så er det også lovligt i det her forum - vi ved jo alle, hvad vi gennemgår, og hvorfor følelserne er lidt uden på tøjet engang imellem, så hvis du får det bedre af det, så har vi meget brede skulder.

Anmeld