I svømmehal :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Koen.

hej piger

Ja spørger nok dumt, men har aldrig prøvet det jo

Sagen er den at jeg for første gang i 2 1/2 år skal i svømmehal og da lille pigen (17 mdr) har holdt fri dag fra dp da vi har været på børneafd. ja, så skal hun da med

Men hvad skal jeg pakke til hende ovs? Hvordan klare i det med badet inden og efter ovs

Hvordan gør i i bassinet ovs. da det jo os er Lærkes første svømmeoplevelse

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mille83

tanja. skriver:

hej piger

Ja spørger nok dumt, men har aldrig prøvet det jo

Sagen er den at jeg for første gang i 2 1/2 år skal i svømmehal og da lille pigen (17 mdr) har holdt fri dag fra dp da vi har været på børneafd. ja, så skal hun da med

Men hvad skal jeg pakke til hende ovs? Hvordan klare i det med badet inden og efter ovs

Hvordan gør i i bassinet ovs. da det jo os er Lærkes første svømmeoplevelse

Tanja

Pakker badetøj, badeble, håndklæde og lidt sæbe til badet så kloren kan komme helt af. 

I vores svømmehal er der kravlegård og klapvogne til og holde styr på de små mens man selv gøre sig klar. 

Anmeld

22. september 2011

Koen.

Mille83 skriver:

Pakker badetøj, badeble, håndklæde og lidt sæbe til badet så kloren kan komme helt af. 

I vores svømmehal er der kravlegård og klapvogne til og holde styr på de små mens man selv gøre sig klar. 

Tak søde

iih gud hvor smart, ja det ved jeg ikke om der er i svømmestadionet har aldrig været der, man kunne vel være heldig

Anmeld

22. september 2011

Laulund87

Nogle gange står der en højstol lige udenfor badet man lige kan sætte barnet i, mens man selv bliver færdig

Ellers er der næsten altid kravlegårde.. Rigtig smart!

God tur!

Anmeld

22. september 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Nogle gange står der en højstol lige udenfor badet man lige kan sætte barnet i, mens man selv bliver færdig

Ellers er der næsten altid kravlegårde.. Rigtig smart!

God tur!

iih jeg håber der er en kravlegård Lærke kan nemlig kravle ud af selv de mest tekniske højstole

Anmeld

22. september 2011

Laulund87

tanja. skriver:

iih jeg håber der er en kravlegård Lærke kan nemlig kravle ud af selv de mest tekniske højstole

Haha bisse

Mon ikke der er det

Anmeld

22. september 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Haha bisse

Mon ikke der er det

jo mon ikke, ellers må jeg have en rulle gaffatape med

Anmeld

22. september 2011

Laulund87

tanja. skriver:

jo mon ikke, ellers må jeg have en rulle gaffatape med

Gaffatape klarer alt haha

Anmeld

22. september 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Gaffatape klarer alt haha

Jeps, vidunder ting når man får børn

Anmeld

22. september 2011

Mikkel's mor <3

Hej kan se du er fra Esbjerg, der plejer vi at bruge familie badet, fordi at der ikke rigtig er noget man kan ligge ungerne i mens man selv bliver færlig (jeg har ikke set det i hvert fald) men der sidder mikkel i badekaret mens at jeg/ vi bliver færdige..

Held og lykke.. husk et ekstra hånklæde til at tage med ind, hvis hun nu skulle fryse lidt på vej derind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.