mellemnavn til Simon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Pigent

little-boy skriver:

Simon skal snart døbes vi hved ikke hvad han skal hedde til mellemnavn 

Har været inde på din profil og kan ikke finde ud af hvad dine børn de hedder???
I din profil står der Silas,Simon,Christian og Marcus, men neden under står der helt andre navne??

Jeg har stemt Simon Malthe for det var det jeg tænkte inden jeg så valgmulighederne. Simon Tristan er også rigtig fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

little-boy

Har været inde på din profil og kan ikke finde ud af hvad dine børn de hedder???
I din profil står der Silas,Simon,Christian og Marcus, men neden under står der helt andre navne??

Jeg har stemt Simon Malthe for det var det jeg tænkte inden jeg så valgmulighederne. Simon Tristan er også rigtig fint

det var underligt men det er rettet. jeg skrev Morten og der stod Marcus 

men tak for stemmen

Anmeld

22. september 2011

Pigent

little-boy skriver:

det var underligt men det er rettet. jeg skrev Morten og der stod Marcus 

men tak for stemmen

Okay

Der sker nogle gange nogle mærkelig ting på en computer?? 
Synes dine drenge har nogle fine navne 

Anmeld

22. september 2011

Laura.

Jeg har stemt Tristan.. men de andre navne kan gså sagtens gå an..

Anmeld

23. september 2011

AdamsMor

Hvor er han sød

Har stemt Malthe ud fra mulighederne, men synes måske også andre navne ville passe bedre efter Simon - fx Elias.

Emil, som andre har foreslået er også fint, men jeg får bare dårlige assosiationer til ham fra Liberal Alliance...

Held og lykke med valget

Anmeld

23. september 2011

Sara.

I mine øjne lyder
Simon Malthe Pedersen: lidt kedeligt, men jo flere gange jeg siger det passer det egentlig godt sammen.. meget sødt navn.
Simon Tristan Pedersen: der synes jeg tristan skiller sig meget ud... og tager al opmærksomheden fra Simon.
SImon Alexander Petersen: synes det er et rigtig smukt navn. Både til en lille gut og en stor mand

Anmeld

23. september 2011

Sara.

Læste lige det Jeg har skrevet : i mine ØJNE LYDER. UPS

Anmeld

23. september 2011

MortilCilas

Camulla skriver:

Synes ikke nogle af de navne du nævner passer, men synes til gengæld at Emil passer. Men det gør de fleste navne med E

Anmeld

23. september 2011

MortilCilas

23. september 2011

Brams

Synes desværre ikke der er nogle der passer helt godt. Skulle jeg vælge ville det blive Alexander

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.