Hjælp mig lige piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige lånt min kærestes profil fordi jeg simpelthen ikke kan få noget svar ud af hende, om hvad hun ønsker sig i fødselsdagsgave her den 09.11

Jeg har brug for nogen ideer til hva jeg kan give hende, for hun er som sådan ik til smykker, ej heller noget videre makeup og alt det "helt vilde" . ved hun tit klager over ondt i ryggen-lænden og tænkte derfor på at købe hende en massage sæde til hele kroppen, men synes bare heller ikke det er en god gave på den måde.

men kom hid med ideer jeg er nemlig ramt på bunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Benjamins'mor

Parfume, det bruger alle.

Et gavekort til en tøjbutik hun ELSKER. Kvinder elsker og shoppe.

Jeg er helt blank, er heller ikke selv så god til det med gaver, så hvis jeg ikke kan finde på noget, plejer det at blive en gaveæske med god parfume, deo og creme. 

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

En oplevelse I kan have sammen(koncert, ud og spise eller lign.)

PS. Hvis du bruger hendes profil, skal du lige være klar over hun kan se denne debat i hendesversigt, når hun igen logger ind(tror jeg nok)

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Parfume, det bruger alle.

Et gavekort til en tøjbutik hun ELSKER. Kvinder elsker og shoppe.

Jeg er helt blank, er heller ikke selv så god til det med gaver, så hvis jeg ikke kan finde på noget, plejer det at blive en gaveæske med god parfume, deo og creme. 

sidst jeg gav hende parfume var det den der gave æske med Sex and the city parfumen, men den kan man ikke få mere det sted?

ellers er jeg helt blank for parfumer for den eneste hun bruger en gang imellem er den der sex and the city .

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

En oplevelse I kan have sammen(koncert, ud og spise eller lign.)

PS. Hvis du bruger hendes profil, skal du lige være klar over hun kan se denne debat i hendesversigt, når hun igen logger ind(tror jeg nok)

Ja det ved jeg godt, hun ved godt jeg lige låner hendes profil for at spørge indtil det

Anmeld

22. september 2011

Camillakn

Nemlig, gavekort til en tøjbutik eller lingeri.
Syntes sjældent man lige tager sig sammen til selv at gå ind i en lingeri butik for lige at fyre penge af.. 

Så kan du også give hende et gavekort til noget wellness eventuelt sammen med dig eller en veninde. Men vil så sige at hvis du giver dette skal du også give noget andet.

Du kan måske os undersøge om man kan købe et gavekort til fx. 10 gange massage hvis det er hun har ondt .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.