Har i taget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Mussen2

Vinterstøvler i brug til de små? Jeghar nemlig endnu ikke købt.

Sidste år havde vi kun vinterstøvler og ingen termostøvler. Er trmostøvler et must?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

helle85

Mussen2 skriver:

Sidste år havde vi kun vinterstøvler og ingen termostøvler. Er trmostøvler et must?

nej mine børn få ikke vinterstøvler på nu. de bruger almindelig sko nu. men vi har købt så de stå klar. nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er men jeg ville kun bruge termostøvler som ekstra støvler og kun til lidt størrer børn da de ikke støtter fødderne på samme måde som vinterstøvler.

Anmeld

22. september 2011

L.J.L

Mussen2 skriver:

Lauritz bruger ikke vinterstøvler endnu han bruger stadig sine adidas. Vinterstøvlerne kommer først i brug til November tror jeg, medmindre vi pludselig får minusgrader

Vi ejer ingen termostøvler, har hørt de ikke skulle være så gode?

Anmeld

22. september 2011

B&J

nej vi bruger ikke vinter støvler inu alm sko men vi har købt vinterstøvler

Anmeld

22. september 2011

Mussen2

helle85 skriver:

nej mine børn få ikke vinterstøvler på nu. de bruger almindelig sko nu. men vi har købt så de stå klar. nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er men jeg ville kun bruge termostøvler som ekstra støvler og kun til lidt størrer børn da de ikke støtter fødderne på samme måde som vinterstøvler.

Hun blev 2 år i juni.

Anmeld

22. september 2011

Mussen2

Så er vi ikke de eneste der ikke har taget dem i nrug. HVad har i andre købt af støvler?

Anmeld

22. september 2011

helle85

Mussen2 skriver:

Hun blev 2 år i juni.

okay så ville jeg ikke bruge termostøvler. jeg ville nok finde nogen der støtter hendes fødder.

jeg har købt Naturino til min datter og bundgaard til min dreng

de andre år har jeg købt ecco.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.