Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Korte støvler størrelse 39 brugt få gange
Only vinterjakke størrelse xl
glatte jern brugt 2 gange
super flot nederdel nypris 599 byd størrelse 42
BYD sælges billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pulz jeans størrelse xl - er de store eller små i det? ved du hvad str de svarer til når vi snakker 36,38,40 osv...
og glattejernet - hvor varmt kan det blive?
Christina.78 skriver: Pulz jeans størrelse xl - er de store eller små i det? ved du hvad str de svarer til når vi snakker 36,38,40 osv... og glattejernet - hvor varmt kan det blive?
hej vil mene de svarer til et sted mellem størrelse 40 og 42
ved ik lige hvor varmt det kan blive men varmt, sælger det fordi jeg også har et ghd glatte jern og derfor ikke bruger dette men det dur som det skal
cecilie1984 skriver: hej vil mene de svarer til et sted mellem størrelse 40 og 42 ved ik lige hvor varmt det kan blive men varmt, sælger det fordi jeg også har et ghd glatte jern og derfor ikke bruger dette men det dur som det skal
ved sgu ikke om de bliver for små så...hvad skulle prisen være??
Christina.78 skriver: ved sgu ikke om de bliver for små så...hvad skulle prisen være??
der er elastik i taljen jeg er selv en størrelse 44 og kan passe dem.
Jamen vil du have glatte jernet med så kan du få begge dele for 100 kr + forsendelse
Malli skriver: Hvad skal du ha for billed 3 og 4
Hvad skal du ha for billed 3 og 4
100 incl
cecilie1984 skriver: 100 incl
Og hvad hvis jeg tager støvlerne på billede 2 med, har du egentlig nogle flere billeder af dem evt? er de knæ lange?
cecilie1984 skriver: der er elastik i taljen jeg er selv en størrelse 44 og kan passe dem. Jamen vil du have glatte jernet med så kan du få begge dele for 100 kr + forsendelse
hvis du vil finde ud af porto for de to dele kan vi måske godt handle?!
Malli skriver: Og hvad hvis jeg tager støvlerne på billede 2 med, har du egentlig nogle flere billeder af dem evt? er de knæ lange?
ja kan evt lægge flere billeder på i morgen.
støvlerne går til knæet men kan bukkes op so de går "over knee" hvis du forstår
de er brugt et par gange vil gerne have 100 kr for støvlerne så du kan evt få de 3 dele for 200 + porto
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128