Hygge i ormehulen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2009

Doktor Doolittle

Hay tøser

Vi STOR hygger igen i dag. Har bare leget og lavet ikke en s... i formiddag. Tog bl.a. et laaaaaaangt bad hvor drengene sad sammen i badekarret, de legede vandkamp og grinede til de fik ondt i maven
Under frokosten falddt William næsten i søvn, lille mand

Nu sover William og Theodor spiller Oline på Ms computer mens jeg fiser den af

Senere skal vi ud og købe ind, så skal William have sin egen lille vogn, det er totalt grineren at se det lille menneske fise butikken rundt og putte ting i vognen

Jeg håber I alle nyder jeres weekend.

Stort fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2009

Diana...

Doktor Doolittle skriver:

Hay tøser

Vi STOR hygger igen i dag. Har bare leget og lavet ikke en s... i formiddag. Tog bl.a. et laaaaaaangt bad hvor drengene sad sammen i badekarret, de legede vandkamp og grinede til de fik ondt i maven

Senere skal vi ud og købe ind, så skal William have sin egen lille vogn, det er totalt grineren at se det lille menneske fise butikken rundt og putte ting i vognen

Stort fra Tina

Ej hvor lyder det bare hyggeligt... Her har vi kæmpet med at få lavet en hjemmeside det ikke nemt på en mac computer synes jeg...

rigtig god weekend til jer og ormene

Knus Diana

Anmeld

24. januar 2009

netdaddy

Diana/Claus skriver:

Ej hvor lyder det bare hyggeligt... Her har vi kæmpet med at få lavet en hjemmeside det ikke nemt på en mac computer synes jeg...

rigtig god weekend til jer og ormene

Knus Diana

Hjemmesideudvikling (hvis det skal være dynamisk) er ikke det letteste på en Mac - men de er nu ret fede de nye MacBook Pro modeller.

Anmeld

24. januar 2009

Diana...

netdaddy skriver:

Hjemmesideudvikling (hvis det skal være dynamisk) er ikke det letteste på en Mac - men de er nu ret fede de nye MacBook Pro modeller.

Nej det er ikke nemt og slet ikke når man er van til en normal com. Men ja de rigtig fede er super glad for min når man først lære dem at kende
Har du selv mac?

Anmeld

24. januar 2009

SaNiNa

Det lyder bare helt vildt hyggeligt...
vi har siddet hos vagtlægen i flere timer da jeg hoster hoster og har høj feber... nu resten af weekenden stor undr dynens tegn...

Min lille søster og hendes kæreste er her så, men de må jo tage mig som jeg er...

Sanne -

Anmeld

25. januar 2009

Doktor Doolittle

Sanne skriver:

Det lyder bare helt vildt hyggeligt...
vi har siddet hos vagtlægen i flere timer da jeg hoster hoster og har høj feber... nu resten af weekenden stor undr dynens tegn...

Min lille søster og hendes kæreste er her så, men de må jo tage mig som jeg er...

Sanne -

Nårhhhh lille pus er du ok nu?
Tina

Anmeld

25. januar 2009

Pia.

Doktor Doolittle skriver:

Hay tøser

Stort fra Tina

Lyder som en rigtig dejlig weekend... Knus til dig....

Anmeld

26. januar 2009

netdaddy

Diana/Claus skriver:

Nej det er ikke nemt og slet ikke når man er van til en normal com. Men ja de rigtig fede er super glad for min når man først lære dem at kende
Har du selv mac?

Nej - jeg har PC, da jeg arbejder med webudvikling til hverdag, men jeg overvejer at skaffe mig en MacBook Pro og så installere Windows på den, så jeg kan udnytte Windows brugerflade når jeg har brug for det, og så udnytte Mac brugerflade når det er fordelagtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.