Hvilke navne passer til Benjamin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Lunae

benjamins'mor skriver:

Ja, sad lige og tænkte lidt på det.. Synes den er lidt svær.. 

Self. er jeg lidt ligeglad med om navnene passer sammen, men det kunne nu være lidt sjovt at finde ud af hvilke navne der passer til.

Har i nogle bud på drengenavne eller pigenavne der passer med Benjamin, så skriv dem endelig. 

Det første navn jeg tænker på, når jeg hører navnet Benjamin, er Alexander! De to navne passer perfekt sammen, hvis du spørger mig

Ellers:
Drengenavne:
Daniel
Mathias
Lucas

Pigenavne:
Mathilde
Caroline
Nathalie (udtales na- tha - li - e)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

klmf

Jeg har en Oliver og kunne godt tænke mig en Benjamin, så de to synes jeg passer godt sammen

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

lotchen skriver:

Jeg har en Oliver og kunne godt tænke mig en Benjamin, så de to synes jeg passer godt sammen

De passer også rigtigt godt sammen. 

Synes bare når man skal finde navne til bebser, så tænkter man tit på, jamen så kender man en der hedder det, og hun/han er ikke så sød. Og man tænker også over, jamen det er der jo nogle i ens familie der hedder. Så vil man ikke have det. 

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

Lunae skriver:

Det første navn jeg tænker på, når jeg hører navnet Benjamin, er Alexander! De to navne passer perfekt sammen, hvis du spørger mig

Ellers:
Drengenavne:
Daniel
Mathias
Lucas

Pigenavne:
Mathilde
Caroline
Nathalie (udtales na- tha - li - e)

Det er også nogle rigtigt søde navne! 

Men kender du ikke godt det. At når man tænker navne og skal finde nogle, så tænker man altid over om man kender nogle der hedder det, og hvordan de er, og om der er nogle i ens familie der hedder det. 

Har masser af fætre, de hedder:

Casper.

Nicklas.

Alexander.

Mikkel.

David. 

Marc.

Har en masse kusiner, de hedder:

Julie.

Michelle.

Natascha.

Camilla.

Lærke.

Sascha.

Trine.

Og så hedder mine søskende:

Bo.

Louise.

Mathias.

Anmeld

22. september 2011

Mor til Mike

benjamins'mor skriver:

Ja, sad lige og tænkte lidt på det.. Synes den er lidt svær.. 

Self. er jeg lidt ligeglad med om navnene passer sammen, men det kunne nu være lidt sjovt at finde ud af hvilke navne der passer til.

Har i nogle bud på drengenavne eller pigenavne der passer med Benjamin, så skriv dem endelig. 

Lukas, magnus, oliver, sebastian 

Sanne, Natascha, Jeanne, Stine 

Tænker du på at få nummer 2, smukke?

Anmeld

22. september 2011

Maja88

alexander

alberte

bertram...

sig mig er du gravid igen

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

Misselbek skriver:

Lukas, magnus, oliver, sebastian 

Sanne, Natascha, Jeanne, Stine 

Tænker du på at få nummer 2, smukke?

Tror lidt jeg er gravid, så skal teste her d. 2 oktober. På en måde håber jeg den er postiv, på en anden ikke. 

Men nu må vi se, skal nok lige skrive til dig hvis det er. Det skal bare ikke lige videre på face.

Anmeld

22. september 2011

Maja88

benjamins'mor skriver:

Tror lidt jeg er gravid, så skal teste her d. 2 oktober. På en måde håber jeg den er postiv, på en anden ikke. 

Men nu må vi se, skal nok lige skrive til dig hvis det er. Det skal bare ikke lige videre på face.

hehe havde det bare sådan på tanken,...

du har haft en del indlæg om nr 2 graviditet/barn

Anmeld

22. september 2011

Mor til Mike

benjamins'mor skriver:

Hvor kunne det være dejligt.. Benjamin er jo også så stor nu, at han vil være en perfekt storebror..  

Haha, nej selvfølgelig ikke - Hvad er på baby.dk bliver på baby.dk (;

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

Maja88 skriver:

hehe havde det bare sådan på tanken,...

du har haft en del indlæg om nr 2 graviditet/barn

Hehe ja. 

Nu må vi se når jeg har testet. For ved endnu ikke hvordan jeg lige skal tænke og føle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.