Emilie skal i dp idag 1 time alene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Mor1012

dør.... Nej men Åh jeg ved 100% hun græder i en time !!! Håber godt nok dp moren ringer hvis hun ikke kan få emilie til at lade være med at græde..

( et andet indlæg jeg har lagt ind ) var vi i dagpleje sammen 2 timer 3 gange, og hun Græd og græd og græææææææææd

og nu vil hun heller ikke sove , igår var hun vågen fra 13.15 til 19 og sov fra 19 til 19.15

og sov først igen 20.30 og vågnede hvert 20 min fra 20.30 til 23...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Jibbe

Du bliver nødt til at tro på at hun får det godt! Hun kan jo mærke at du føler du er ved at dø ved at efterlade hende! Så er det jo klart hun bliver ked af det. Jeg ved godt det er svært men oftest holder de op med at græde så snart mor er ude af syne!

Anmeld

22. september 2011

Mor1012

Jibbe skriver:

Du bliver nødt til at tro på at hun får det godt! Hun kan jo mærke at du føler du er ved at dø ved at efterlade hende! Så er det jo klart hun bliver ked af det. Jeg ved godt det er svært men oftest holder de op med at græde så snart mor er ude af syne!

tror ikke hun holder op med at græde.. hun har aldrig undværet mig før, andet end til farmand

og jeg prøvede gå ud til bilen og hente noget og var ude og tisse osv, og dp moren har prøvet skifte hende.. og hun græder og græder

Anmeld

22. september 2011

Jibbe

Nej men det hjælper ikke hvis hun kan mærke det så tydeligt på dig at du også har det skidt med det. Hun får det godt og hverken hun eller du dør af den time. Heller ikke hvis hun græder! Det er sådan man skal tænke.

Anmeld

22. september 2011

B&J

ej jeg håber hun ikke græder og hun har det jo godt du skal lære af give slip det er møg hammer hårdt men du smitter af på hende når hun er så ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.