Min nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Gaia

Så blev der lige brugt 2 1/2 time i nat på at være vågen fordi bette fis ikke vikke sove efter vi havde skiftet hende og sengetøjet. Normal når hun har uheld igennem bleen, så kan hun godt sove efter alt skiftehalløjet bare hun lige får lidt mælk. Men skuette i nat prøvede seriøst alt fra at lade hende være, vugge hende, sidde med hende, ligge os sammen ind i vores gæsteseng, osv. Prøvede at give grød i tilfælde af at hun var sulten. Lige fedt hjalp det indtil jeg så til sidst lagde hende ind i hendes egen seng igen, så havde hun fået nok og så sov hun . Prøvede nok for mange ting, oplever det heldigvis meget meget sjældent..Nå ville egentlig ikke noget særligt ned dette indlæg, ville bare lige fortælle om min fantasiske ( not) nat. Nu tror jeg at jeg vil sove...gaab zzzzzzzzzzzzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

B&J

puhh sikke en nat du skal være glad for det ikke sker hver nat for det gjorde det nemlig her hihihihi..

men hvor er hun dygtig hun næsten sover hele natten hver nat håber du får lov at sove igennem inat så du er mere frisk

Anmeld

22. september 2011

Gaia

B&J skriver:

puhh sikke en nat du skal være glad for det ikke sker hver nat for det gjorde det nemlig her hihihihi..

men hvor er hun dygtig hun næsten sover hele natten hver nat håber du får lov at sove igennem inat så du er mere frisk

Tak ja burde nok ikk klage...hun har nok haft et eller andet som har generet hende..hun pruttede lidt så måske har hun haft luft i maven som har gjort lidt ondt...Puha det må virkelig være hårdt at have sådanne nætter, hver nat...håber da det er ovre nu. Kram og nu sover jeg

Anmeld

22. september 2011

B&J

Gaia skriver:

Tak ja burde nok ikk klage...hun har nok haft et eller andet som har generet hende..hun pruttede lidt så måske har hun haft luft i maven som har gjort lidt ondt...Puha det må virkelig være hårdt at have sådanne nætter, hver nat...håber da det er ovre nu. Kram og nu sover jeg

jo du må meget gerne klage for når det ikke er noget der sker hver nat så er det møg hårdt af stå op til og nej nu sover vores dreng mellem 12-13 timer så vi får sovet dejligt...

sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.