Hvad er det nu de hedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2011

1012lmp

Ja de der plader man kan købe hvor man ligesom sætter nogle brikker på f.eks. ved dåb, konfirmation, første skridt mm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

MelikkazMoar

1012lmp skriver:

Ja de der plader man kan købe hvor man ligesom sætter nogle brikker på f.eks. ved dåb, konfirmation, første skridt mm?

http://www.memozz.dk/priser.aspx 

Anmeld

21. september 2011

Loa

1012lmp skriver:

Memozz Og elsker vores vi har

Anmeld

21. september 2011

1012lmp

Gud hvor jeg elsker dem... skal være gudmor til min venindes datter og hvor ville jeg gerne give hende sådan en men hold fast de er dyre

Anmeld

21. september 2011

MelikkazMoar

1012lmp skriver:

Gud hvor jeg elsker dem... skal være gudmor til min venindes datter og hvor ville jeg gerne give hende sådan en men hold fast de er dyre

ja jeg synes de er meget meget dyre..

viste lige min far hjemmesiden.. og han var bare klar på at starte en op til sit barnebarn .. -indtil han så prisen

Anmeld

21. september 2011

1012lmp

MelikkazMoar skriver:

ja jeg synes de er meget meget dyre..

viste lige min far hjemmesiden.. og han var bare klar på at starte en op til sit barnebarn .. -indtil han så prisen

Hehe ja det kan jeg sq godt forstå... nu troede jeg lige jeg kunne give hende den fedeste gave i verden... men med min SU må jeg sq nok stå af... ØV altså...

Anmeld

21. september 2011

MelikkazMoar

1012lmp skriver:

Hehe ja det kan jeg sq godt forstå... nu troede jeg lige jeg kunne give hende den fedeste gave i verden... men med min SU må jeg sq nok stå af... ØV altså...

ja det er øv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.