Min Silas (Billeder x mange)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Muhmi

B&J skriver:

sååå er vi to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

little-boy

sikke en sød dreng

Anmeld

22. september 2011

Muhmi

little-boy skriver:

sikke en sød dreng

Taaak

Anmeld

22. september 2011

Janni.

Muhmi skriver:

Hehe, jeg synes det er lidt underligt at de små pus ser så store ud på billeder Måske er det fordi vores øjne er indstillet så de ikke er HELT så store som de i virkeligheden egentlig er ?

Det kan da egentlig godt tænkes.. Man siger jo kærlighed gør blind, det må vores kærlighed til de små pus også gøre 

Anmeld

22. september 2011

Muhmi

Janni. skriver:

Det kan da egentlig godt tænkes.. Man siger jo kærlighed gør blind, det må vores kærlighed til de små pus også gøre 

Det er jeg sikker på Hihihi

Anmeld

22. september 2011

_-Kathrine-_

Muhmi skriver:

Hehe, jeg må desværre også indrømme jeg har lavet bedstemor tricket på ham og nevet lidt i dem... De er SÅ vidunderlige de kinder!! Og så er de dejligt bløde Thihi

Det kan jeg godt forstå... det havde jeg også gjort, og gør det også engang imellem med min egen, de er desværre ikke så store-endnu!

Anmeld

22. september 2011

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Det kan jeg godt forstå... det havde jeg også gjort, og gør det også engang imellem med min egen, de er desværre ikke så store-endnu!

Hihihi... Når jeg tager mig selv i at gøre det bliver jeg faktisk lidt flov... Det er jo sådan noget bedstemødre gør... MEN jeg er bare ligeglad, det er så dejligt at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.