Verdens bedste bestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.982 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2011

miejen

Her kommer altså lige lidt reklame, men jeg kan ikke lade være! Den lille danske virksomhed The Toddler Company har lavet det skønneste bestik som hjælper de små når de skal lære at spise. Det er ergonomisk så det passer perfekt til deres hænder.. Begge mine kusiners sønner har det nu og min niece har lige fået det.. Vi er helt vilde med det og farverne er skønne!

Kig på det hvis din lille skal til at lære at spise eller du mangler en gaveidé.. Det kan købes på nettet

http://www.toddler.dk/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

afrobabies

miejen skriver:

Her kommer altså lige lidt reklame, men jeg kan ikke lade være! Den lille danske virksomhed The Toddler Company har lavet det skønneste bestik som hjælper de små når de skal lære at spise. Det er ergonomisk så det passer perfekt til deres hænder.. Begge mine kusiners sønner har det nu og min niece har lige fået det.. Vi er helt vilde med det og farverne er skønne!

Kig på det hvis din lille skal til at lære at spise eller du mangler en gaveidé.. Det kan købes på nettet

Synes ikke at jeg vil bruge så mange penge på et bestik der ikke skal bruges i mere end et ½-1 års tid

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er det fint! Det kunne jeg godt finde på at købe. Ved fra forældre til små, at det kan være svært at finde ordentligt bestik til de små. 

Anmeld

22. september 2011

Skouboe

Jeg har købt det, og det gør klart en forskel for min 1 årige.. det er meget nemmere at holde på og styre end en almindelig gaffel, og så er det en fordel at skaftet ikke er så langt, så hun kan ikke kaste maden på samme måde som hun kan på en almindelig gafffel.

Anmeld

22. september 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Jeg har købt det, og det gør klart en forskel for min 1 årige.. det er meget nemmere at holde på og styre end en almindelig gaffel, og så er det en fordel at skaftet ikke er så langt, så hun kan ikke kaste maden på samme måde som hun kan på en almindelig gafffel.

kunne være jeg skulle prøve til valde han har lidt problemer nemlig... 

Anmeld

22. september 2011

Skouboe

CVVE skriver:

kunne være jeg skulle prøve til valde han har lidt problemer nemlig... 

Det er fordi han er 1 år

Men de er klart nemmere at styre end en almindelig gaffel - det betyder dog ikke at maden gider at blive på gaflen...

Anmeld

22. september 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Det er fordi han er 1 år

Men de er klart nemmere at styre end en almindelig gaffel - det betyder dog ikke at maden gider at blive på gaflen...

det kunne ellers være smart!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.