Mord i Belgien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2009

malou

Alle mine hår rejste sig igår, da jeg hørte om den forfærdelige tragedie. Jeg knugede Victor lidt tættere ind til mig og kyssede ham på kinden!! Jeg har slet ikke ord nok der kan beskrive hvor forfærdeligt det er... hvad pokker kan få en mand til at begå så gruful en forbydelse??... mod de svageste, nemlig vores børn!!

Og i nyhederne fortæller de så at til afhøringen sidder morderen bare og griner... Pyha... alle mine tanker går til de forældre i Belgien som igår skulle miste deres børn på denne fulstændige urimelig måde!!!

knus Malou... som er i chok over hvilken ond verden vi lever i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2009

Diana...

Ej det har jeg slet ikke hørt om Jeg kan slet ikke forstå hvad der kan få folk til at gøre sådan noget? kan man se det et sted på nettet?

Knus Diana

Anmeld

24. januar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Ej det har jeg slet ikke hørt om Jeg kan slet ikke forstå hvad der kan få folk til at gøre sådan noget? kan man se det et sted på nettet?

Knus Diana

det står nok på www.eb.dk

Anmeld

24. januar 2009

Heidi.

Ja det er virkelig forfærdeligt..

Anmeld

24. januar 2009

JonTri

Hejsa... Ja man krammer lige sit barn en ekstra gang. Det værste er at de har større sikkerhed i deres inst. end DK har - så det kunne også ske her.

Jeg arbejder med "mennesker" som gerningsmanden, når jeg ikke barsler.
Han er jo meget syg og lever slet ikke i den verden vi andre befinder sig i... Han har måske set de stakkels børn som noget de ikke er og det er tragisk.
Jeg synes det er utroligt at der generelt gives laaang line til SÅ psykisk syge - tænker på at de ikke tager medicin mm... Så sker ting som dette.

Stakkels de overlevende børn, der for altid har morderens malede fjæs printet i deres hjerne.

Anmeld

24. januar 2009

mette moren

ja det var vildt! sådan noget må bare ikke ske stakkels forældre der nu bare sidder der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.