Forfærdelig hændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2009

louisepigen23

hej

jeg vil bare lige høre om i har hørt det der er sket i en vuggestue i belgien?
Hvad får en mand til at gøre sådan noget?

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Honningblomst

Det er jo ikke til at vide....men syge mennesker er der jo alle steder....

Anmeld

23. januar 2009

Bastian

Der står i alle aviser at han er psykiatrisk patient og tilsyneladende meget meget syg. Der er jo ingen rationel forklaring, hvorfor mennesker handler som de gør, når de er psykisk syge, men tænker at manden har haft en psykose og måske hørt stemmer eller hallucinerede. Han kan sikkert selv ikke give svar på, hvorfor han har gjort som han har gjort. Men det gør ikke sagen mindre tragisk, og det er rystende og meget meget forfærdeligt.

Anmeld

23. januar 2009

Honningblomst

Bastian skriver:

Der står i alle aviser at han er psykiatrisk patient og tilsyneladende meget meget syg. Der er jo ingen rationel forklaring, hvorfor mennesker handler som de gør, når de er psykisk syge, men tænker at manden har haft en psykose og måske hørt stemmer eller hallucinerede. Han kan sikkert selv ikke give svar på, hvorfor han har gjort som han har gjort. Men det gør ikke sagen mindre tragisk, og det er rystende og meget meget forfærdeligt.

Ja og så kan vi ellers sidde og tænke på hvor mange psykisksyge og ustabile mennesker som går frit rundt i dk, øv, det er så skræmmende....

Anmeld

23. januar 2009

starsofheaven

hørte det godt i tv.. hold da op man... det er godt nok forfærdeligt!

Anmeld

23. januar 2009

Bastian

Eva skriver:

Ja og så kan vi ellers sidde og tænke på hvor mange psykisksyge og ustabile mennesker som går frit rundt i dk, øv, det er så skræmmende....

Jeg synes at have læst et sted, at han var indlagt, men var stukket af.

Anmeld

23. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Ja, det sad jeg nemlig også og tænkte på da jeg hørte det
Og i mine ungers institution er der ikke engang lås på dørene (er der egentlig det nogen steder i DK?)... det er så skræmmende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.