Vaskeanvisning Recaro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Kvist

Nogen der ved om betrækket fra en Recaro Expert Plus må komme i vaskemaskinen, og ved hvor mange grader???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Stéphanie

Kvist skriver:

Nogen der ved om betrækket fra en Recaro Expert Plus må komme i vaskemaskinen, og ved hvor mange grader???

Har faktisk lige forhørt mig ved en forhandler. Der fik jeg at vide at jeg kunne vaske det på 30 grader og så lav centrifugering som muligt, så tager det ikke skade. Om det er rigtigt eller ej ved jeg ikke da mit ikke er vasket endnu, men mon ikke forhandleren taler sandt?

Anmeld

21. september 2011

Kvist

Stéphanie skriver:

Har faktisk lige forhørt mig ved en forhandler. Der fik jeg at vide at jeg kunne vaske det på 30 grader og så lav centrifugering som muligt, så tager det ikke skade. Om det er rigtigt eller ej ved jeg ikke da mit ikke er vasket endnu, men mon ikke forhandleren taler sandt?

Det lyder super, så tager jeg chancen og smider det en tur i vaskemaskinen, fo jo, forhandleren må jo vide hvad han/hun snakker om..

Tak for svar

Anmeld

21. september 2011

Stéphanie

Kvist skriver:

Det lyder super, så tager jeg chancen og smider det en tur i vaskemaskinen, fo jo, forhandleren må jo vide hvad han/hun snakker om..

Tak for svar

Det tror jeg også roligt du kan gøre

Så lidt da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.