Opskrift på Müsliboller søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Highlander

Er der nogen af jer som ligger inde med en god opskrift på müsliboller - som indeholder masser af korn og andre gode ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Highlander

OP 

Anmeld

21. september 2011

spj

Opper den lige for dig. Det kunne jeg da egentligt også godt tænke mig. Min datter elsker musliboller, så det ville da være super hvis man kunne bage dem selv.

Anmeld

21. september 2011

Maja_4000

Kan man ikke bare komme müsli i en bolledej ?

Anmeld

21. september 2011

Highlander

spj skriver:

Opper den lige for dig. Det kunne jeg da egentligt også godt tænke mig. Min datter elsker musliboller, så det ville da være super hvis man kunne bage dem selv.

Anmeld

21. september 2011

Highlander

Maja_4000 skriver:

Kan man ikke bare komme müsli i en bolledej ?

Nej det er ikke helt det samme, for der skal noget andet mel i, og jeg kunne godt tænke mig dem ret grove evt. med figner i 

Anmeld

21. september 2011

birthee

Highlander skriver:

Nej det er ikke helt det samme, for der skal noget andet mel i, og jeg kunne godt tænke mig dem ret grove evt. med figner i 

Man kan i Netto købe en müsli fra kornkammeret, der er (synes jeg) en rigtig god opskrift på müsliboller... Jeg bruger også andre typer müsli en lige den, alt efter hvad jeg lige har i skabet...

Anmeld

21. september 2011

Highlander

birthee skriver:

Man kan i Netto købe en müsli fra kornkammeret, der er (synes jeg) en rigtig god opskrift på müsliboller... Jeg bruger også andre typer müsli en lige den, alt efter hvad jeg lige har i skabet...

Det må jeg da lige lure, tak for tippet 

Anmeld

21. september 2011

birthee

Highlander skriver:

Det må jeg da lige lure, tak for tippet 

Altså jeg synes bare de bliver rigtig gode!!! Og så er opskriften så vidt jeg husker uden æg, hvilket igen gør det dejligt nemt, hvis man får besøg af nogle der ikke spiser æg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.